Aviseringar
Rensa alla

Otrogen


Ämnesstartare

Min tjej gjorde slut med mig bara för att hon kom på mig knulla en annan tjej på en fest. Jag var full och ångrade mig, men hon förlåter mig inte. Enligt henne är jag ett snuskigt svin! Vad ska jag göra för att få tillbaka min flickvän?


   
Citera

Sluta knulla andra på fester och skaffa en ny flickvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:
Sluta knulla andra på fester och skaffa en ny flickvän

Jag var ju full! Råkade bara bli så och jag älskar henne, vill inte ha någon annan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sorry bre 🙁 du får behålla kontrollen bättre på fyllan i fortsättningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danne4:

Jag var ju full! Råkade bara bli så och jag älskar henne, vill inte ha någon annan. 

fan va sämst du ää bubben då vill inte bruden att du knullar andra? stackars stackars dig... )= va ska du ta dig till?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Acceptera och gå vidare, för hon kommer nog inte ta tillbaka dig. Jag har varit ihop med killar som varit otrogna, jag gjorde slut.


   
SvaraCitera

danne4:

Jag var ju full! Råkade bara bli så och jag älskar henne, vill inte ha någon annan. 

Fast du vill tydligen ha sex med andra, hade inte du blivit förbannad om hon hade sex med nån annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:
sorry bre 🙁 du får behålla kontrollen bättre på fyllan i fortsättningen

Det är inte lätt när man är full! Tycker endå att hon kan ge mig en chans och inte behandla mig som ett svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danne4:

Det är inte lätt när man är full! Tycker endå att hon kan ge mig en chans och inte behandla mig som ett svin

Så är det, men det är en kontroll man förhoppningsvis får med åren men man måste jobba för det.

tyvärr har du nog sårat henne väldigt mkt genom ditt agerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Acceptera och gå vidare, för hon kommer nog inte ta tillbaka dig. Jag har varit ihop med killar som varit otrogna, jag gjorde slut.

Tycker hon är feg omogen som inte ger mig en chans. Jag är en bra kille och du borde kanske ge dina killar också en andra chans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danne4:

Tycker hon är feg omogen som inte ger mig en chans. Jag är en bra kille och du borde kanske ge dina killar också en andra chans

du är en horunge som ens tänker det där och jag är glad att hon inte tar dig tillbaka, bästa för henne deifnitivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig smutsig att jag hade en smula sympati med dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

Fast du vill tydligen ha sex med andra, hade inte du blivit förbannad om hon hade sex med nån annan

Om jag är kåt och full så händer sånna här saker emellan åt. den är sån jag är. Klart jag skulle bli förbannad och bli äcklad av henne. Men skillnaden är att jag är kille


   
SvaraCitera

danne4:

Om jag är kåt och full så händer sånna här saker emellan åt. den är sån jag är. Klart jag skulle bli förbannad och bli äcklad av henne. Men skillnaden är att jag är kille

Det ska inte va nån skillnad, hon blir såklart också äcklad av dig då!


   
SvaraCitera
Roloch

Otrogenhet är något som jag skulle ha väldigt svårt att förlåta 


   
SvaraCitera