Aviseringar
Rensa alla

Otrogen


Ämnesstartare

huhh:

Så är det, men det är en kontroll man förhoppningsvis får med åren men man måste jobba för det.

tyvärr har du nog sårat henne väldigt mkt genom ditt agerande.

Man måste göransig av med behoven också. Om hon nu älskar mig borde hon ge mig en chans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

Det ska inte va nån skillnad, hon blir såklart också äcklad av dig då!

Jo skillnaden är att vi killar är äckliga svin. Så det kan ju inte ha varit en överraskning att jag då visar att jag är ett äckligt svin.


   
SvaraCitera

danne4:

Jo skillnaden är att vi killar är äckliga svin. Så det kan ju inte ha varit en överraskning att jag då visar att jag är ett äckligt svin.

Varför är vi äckliga svin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att vi ofta är otrogna


   
SvaraCitera

danne4:
För att vi ofta är otrogna

Nej det e vi inte, bara idioter som är det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

Nej det e vi inte, bara idioter som är det 

Jo det är vi! Jag har varit otrogen i alla mina förhållanden! Jag vet att jag är litet svin


   
SvaraCitera

danne4:

Jo det är vi! Jag har varit otrogen i alla mina förhållanden! Jag vet att jag är litet svin

Ja du e inte värd en flickvän bara skit i det 


   
SvaraCitera

Glöm henne, om du är otrogen förtjänar du inte hennes känslor oavsett bortförklaring. Dessutom kanske du borde få dig ett bättre förhållande till alkohol om det är det enda som krävs för att du skall vara otrogen....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

Ja du e inte värd en flickvän bara skit i det 

Jag vill ju ha flickvän, tänder på att bli påkommen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:
Glöm henne, om du är otrogen förtjänar du inte hennes känslor oavsett bortförklaring. Dessutom kanske du borde få dig ett bättre förhållande till alkohol om det är det enda som krävs för att du skall vara otrogen....

Man blir ju lättare kåt när man har druckit. Och jag förtjänar henne visst. Slute behandla mig som om jag vore ett äckel.


   
SvaraCitera

danne4:

Jag vill ju ha flickvän, tänder på att bli påkommen

Skaffa en flickvän som får med på det då istället för att bete sig som ett svin


   
SvaraCitera

danne4:

Du är inget äckel, men lär dig hantera alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låte henne vara, du får ej tbx henne.


   
SvaraCitera
Yaren

danne4:

Jag var ju full! Råkade bara bli så och jag älskar henne, vill inte ha någon annan. 

Jag våldtog en tjej på en fest en gång, men jag var full, då är det förlåtligt! 


   
SvaraCitera

vissa ska inte ha förhållande då dom inte kan låta bli o sätta på andra 


   
SvaraCitera