Aviseringar
Rensa alla

Otrogen och gravid


Ämnesstartare

Jag har lyckats försätta mig i ett stooort problem.
För nån månader sen låg jag med min killes bästa polare på en fest. Vi var båda fulla, så det var inte meningen att det skulle hända.
Grejen är att jag är gravid nu, i andra månaden, och eftersom jag aldrig haft sex med min kille så är det garanterat inte han som är pappan, utan hans polare.

Hur fan ska man berätta det? Han lär ju lämna mig, och jag gör bara inte abort, det är mord.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera

gör abort ändå.
tror jag också är gravid,
kids går fetbort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnygaZara:

Vi var båda fulla, så det var inte meningen att det skulle hända.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aj då, vilket problem. [chocked]

Ja då, hur kan man säga en sådan sak på ett bra sätt. Börja med att säga att du vill prata med honom om en allvarlig sak. Berätta sanningen rakt ut helt enkelt. Han kommer säkert bli arg/ledsen kanske börja skrika på dig? Kanske ska du lämna honom ett tag så han får smälta det? Sen tycker jag du ska berätta att du inte tänker göra abort och att du fortfarande vill vara tillsammans med honom. Du tycker att du ska prata med den du låg med oxå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
smisk

Är det någon idé att ha kvar barnet om pappan ändå kommer lämna dig? Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska berätta för din kille, han ska lämna dig och du ska göra abort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Du ska berätta för din kille, han ska lämna dig och du ska göra abort.

[y][party][smile]

([badgrin][badgrin])


   
SvaraCitera

[tard]
Fy i satan va skillat...


   
SvaraCitera

SnygaZara:

Hur fan ska man berätta det? Han lär ju lämna mig, och jag gör bara inte abort, det är mord.

Alltså, säg sanningen för att göra det enda rätta. Du får ta konsekvenserna för det... och, ja.. Dum får lida. Kan tyvärr inte säga något annat än lycka till och hoppas att du kan reda ut det här på så bra sätt som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnygaZara:

Hur fan ska man berätta det? Han lär ju lämna mig, och jag gör bara inte abort, det är mord.

Hoppas den ickemördade är tacksam över att du skonade honom då. Uppvuxen av en tonårstjej som innerst inne inte vill ha honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju ditt eget fel att allt det här har hänt.
Om jag var i din sits så hade jag faktist funderat på att göra abort, men samtidigt skulle jag ha så dåligt samvete att jag ens har varit otrogen.

Berätta allting och om du vill så kan du ju skriva sen hur det gick? [smile]

lycka till.


   
SvaraCitera

SnygaZara:

För nån månader sen låg jag med min killes bästa polare på en fest. Vi var båda fulla, så det var inte meningen att det skulle hända.

Som man bäddar får man ligga. Otrohet är bland det vidrigaste som finns i min värld och jag vet att det är många som håller med mig på den punkten. Att skylla på otroheten på att du pokulerat är bara fegt och löjligt, man är fortfarande ansvarig för sina handlingar under inverkan av alkohol. Som grädde på moset har du varit taktlös nog att dessutom bedra honom med hans bästa kompis. Real smooth!

SnygaZara:

Hur fan ska man berätta det? Han lär ju lämna mig, och jag gör bara inte abort, det är mord.

Finns nog dessväre inget bra sätt att berätta detta för din kille.
Jag har dessutom väldigt svårt att se hur din kille ska vilja ta tillbaks dig och dessutom hjälpa till att uppfostra barnet som är en levande påminnelse om din otrohet. När du sedan är singel kan du räkna med att ditt urval av framtida partners kommer att minska med 99%. Det är ytterst få unga män som är sugna på att kasta sig in i ett förhållande med en ensamstående mamma kan jag lova. Så antingen kommer du att få satsa på äldre herrar eller så kan du se fram emot ett oglamoröst liv som outbildad ensamstående mamma. Pick and choose!

Slutsats:
Du är en idiot av stora mått.
Du är ryggradslös som skyller otroheten på alkohol
Chansen att du får behålla din pojkvän är näst intill obefintlig men om det ska finnas någon som helst chans för er måste du berätta sanningen för honom så snart som möjligt.
I min mening bör du inte behålla barnet för tro mig, det kommer inte att göra ditt liv till en dans på rosor. Tror dessutom att din kille kommer att ta avstånd från din eventuella avkomma.

Men men, kanske har du en storsint kille som inte har några problem med att förlåta otrohet och uppfostra din oäkting. Vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA ÄRLIGT??? Fyfan alltså!![bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera