Aviseringar
Rensa alla

Otrogna jävlar!!


Ämnesstartare

mitt liv har alltid varit bra, tills för tre månader sen. Förut hade jag en underbar pojkvän och massor med kompisar och var väldigt populär..
Jag och min pojkvän hade varit tillsammans i två underbara år tills han en dag RINGDE mig och gjorde slut. [chocked] jag har aldrig varit så kär i mitt liv, jag formade mitt liv efter honom, han var mitt allt. Han ringde en vanlig måndags eftermiddag, och sedan hörde han inte av sig igen. jag var ju helt förkrossad, han var ju mitt allt. En månad gick och jag satt och pratade i telefon med en killkompis då jag får veta att mitt ex hade varit otrogen mot mig en vecka innan han gjorde slut (en tjej som jag aldrig har fattat tycke om.) jag var helt förfärad och pratade med mitt ex, eller iaf försökte. Vi började bråka och bråkade länge..
För någon vecka sedan så hade jag sex med hans kompis (som ifs också är min kompis) och nu tycker mitt ex att jag är en slampa och en idiot. Ikväll så fick jag veta att mitt ex har vänt alla emot mig, alla jag någonsin träffat, eller inte ens träffat än, folk säger åt mig att dra åt helvete om jag ringer även fast jag träffade dem för några dagar sen.. han har tillochmed förstört förhållandet mellan mig och min bästa vän och så har han spridit rykten om mig på en gymnasieskola som jag ska börja på nästa år.
Han har tagit ifrån mig min identitet, min kompisar, mitt självförtroende, mitt liv.. Jag har inget kvar, jag vet inte om jag orkar mer..

jag fick ett rykte på min förra skola, så jag bytte skola, byggde upp ett nytt liv, nya vänner.. det har tagit mig tre år!!! MEN NU HAR HAN FÖRSTÖRT DET!! och jag kan inte byta skola för att jag går i nian!! JAG ORKAR FAN INTE KÄMPA LÄNGRE!! [cry]

vad ska jag göra nu? ska jag hitta nya kompisar? isåfall var? är det någon som vill ha en nya kompis? 15+,stockholmsområret?


   
Citera
Ämnesstartare

Hata de otrogna jävlarna [mad]

[crazy]


   
SvaraCitera

equiped93:

jag har aldrig varit så kär i mitt liv, jag formade mitt liv efter honom,

equiped93:

equiped93

[rolleyes]

OnT Keligt läge du, kan va kompis, men bor långt bort,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli jehovas vittne så slipper du otrogen het Dold text: skämt åsidå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

jehovas vittne

Religion löser inga problem. Bevisat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

Religion löser inga problem. Bevisat.

ungefär 0.1 procent av alla dom är otrogna XD


   
SvaraCitera

invisible:

bli jehovas vittne så slipper du otrogen het

är de inte guds barn du menar


   
SvaraCitera

KKARIM:

Religion löser inga problem. Bevisat.

Religon är roten till alla problem... Det har jag lärt mig i skolan 😉


   
SvaraCitera
smisk

equiped93:

jag formade mitt liv efter honom, han var mitt allt

Fel nr 1.

Man ska aldrig anpassa sitt liv efter någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

är de inte guds barn du menar

[cute]ja et inte men dom verkar vara rätt så oskyldiga å försöker göra rätt. 🙂 åsås bjuder dom en på bullar ^^

smisk:

Man ska aldrig anpassa sitt liv efter någon annan.

[y]


   
SvaraCitera

invisible:

åsås bjuder dom en på bullar ^^

är du med dom?[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

Religion löser inga problem. Bevisat.

Källa?


   
SvaraCitera

Jag förstår inte riktigt hur du har lyckats med så mycket trubbel, då du bara är 15. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

equiped93:

15+,stockholmsområret?

synd att jag flyttade från sthlm för 7 år sen [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

är du med dom?[chocked]

klart, dom e shcysta, ordnar fest med buffe från olika länder å så dansar folk olika länders danser (den i ring e så kul XD) fest utan alkohol då


   
SvaraCitera