Aviseringar
Rensa alla

Otrogna jävlar!!


invisible:

klart, dom e shcysta, ordnar fest med buffe från olika länder å så dansar folk olika länders danser (den i ring e så kul XD) fest utan alkohol då

de flesta sekter är kända för att vara schyssta XD, tills man försöker gå ur dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har alltid umgåtts med äldre människor så jag har väl upplevt allt lite "före" min tid..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det jag vill är att hämnas.. han har gjort fel och jag måste ta smällarna. hur ska jag hämnas mot någon som vinner vad jag än gör?? hur kan jag göra samma sak mot honom som han har gjort mot mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Man ska aldrig anpassa sitt liv efter någon annan.

Nej, det är sant. Att på något vis anpassa sig efter andra människor är dåligt. De kan få för sig saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Man ska aldrig anpassa sitt liv efter någon annan.

jag vet det men jag var 13 år när vi blev tillsammans, han blev min bästa kompis och jag träffade honom varje dag! Jag ångrar det nu men jag visste inte att människan jag litade på mest på hela jorden skulle svika mig så mycket.

Jag trodde aldrig att jag skulle se mitt liv falla i bitar mitt framför ögonen på mig utan att jag kan göra något åt saken!


   
SvaraCitera
smisk

equiped93:

Jag ångrar det nu men jag visste inte att människan jag litade på mest på hela jorden skulle svika mig så mycket.

Alla människor sviker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och det som är värst är att mitt ex har lyckats vända 50 stycken av hans kompisar emot mig men jag kan inte ens vända min bästa kompis emot honom. och jag har känt min bästa kompis sen jag föddes. fan vad jag är trött på att bo i den här ytliga lilla bubblan sverige!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså världen går inte under för det, jag lovar. även om det känns hopplöst så går det att fixa även om det aldrig blir som det var. ta hjälp om du behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

equiped93:

jag går i nian

Alltså. ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Muuu:

Alltså. ...

va??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Padee:

Religon är roten till alla problem

Bra där[wink].

mediakatt:

Källa?

Jorden och historien är mitt bevis.
Eller om det ens behövs bevis, kolla bara på fundamentalisterna och vad som orsakade konflikter förr. Säger bara bajs.


   
SvaraCitera

Äh , jag är också 15!

Ditt problem är inte killen ... det är du som inte tror på dig själv! Leta upp lite vänner gör något kul och bara chilla!

Du kommer aldrig att ångra dig att ditt ex gjorde slut för att när du är singel så kan du göra vad du vill 🙂

Okej, jag kan inte sitta och skriva detta för jag vet att min flickvän väntar på mig hemma nu men alltså ... ja jag kommer inte bli så förkrossad som du är i dagens läge! Cheer up


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt hårt mot hårt. Sedan kan du väl bara förklara för dina vänner att ditt ex medvetet har smutskastat dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

Jorden och historien är mitt bevis.Eller om det ens behövs bevis, kolla bara på fundamentalisterna och vad som orsakade konflikter förr. Säger bara bajs.

Din bevisföring är dålig. Att en hel del problem skapats i religionens namn innebär knappast att religion inte heller löst några problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt ex verkar vara en jävla råtta. Strunta i honom, du var ju i alla fall inte otrogen.


   
SvaraCitera