Forumet - Otrohet

Otrohet

586 0 94
Alltså, det här vänder sig först o främst till bögar.
Om vi säger att ni har en pojkvän som ni träffat en längre tid, allt är frid o fröjd. Men så ringer han en kväll o måste avboka er planerade filmkväll, han ska hjälpa en släkting säger han. Men så kommer det fram ett par dagar senare att han var o knulla med en annan kille!
Skulle ni förlåta honom då?

Spana också in:

Nej? Vilket svin..[confused]

Alltså rätta mig om jag har fel, men det verkar som att bögar tar så lätt på sånthär? Det är som att ni bara knullar och inte alls som att ni är kära. Han ljög ju liksom riktigt hårt? Han lär ju ha gjort det eller kommer göra det igen.

Kapitalistsvin:

Vet inte, antar det, dåligt att han ljuger men bra att han knullar.

??? så himla stört.
AreYouTheOne:

Att vi är otrogna hela tiden eller att vi skulle förlåta
varandra för att "det inte var så dumt gjort"?

Ja, att ni tar så lätt på att eran partner är otrogen typ "hm... var väl dumt, men han knullar så bra så jag förlåter honom"

Liksom ni (förlåt för att jag sätter er alla i samma fack nu men iaf) verkar inte bli så ledsna. Om man var kär skulle man väl bli asarg och ledsen? Det verkar inte så på trådskaparen.
Och den andra snubben jag citera också.

Och varför är tråden riktad främst till bögar? är det för att eran "kärlek" inte är densamma eller vad? Så dumt.
emery:

var väl dumt, men han knullar så bra så jag förlåter honom"

sån kommer inte jag va[no-no]

emery:

Om man var kär skulle man väl bli asarg och ledsen?

jag hade inte blivit arg, utan gråtit mej til döds

emery:

Det verkar inte så på trådskaparen.

det här är UM[y]

emery:

Och varför är tråden riktad främst till bögar?

det vet jag inte[tard]
Scott Loveshot:

Det är ju bara sex ändå. Skulle nog kunna förlåta om han själv erkände det.

Men... usch. :( Blir ni aldrig kära eller?

Det är som Marfus tråd nu när han har ny kille eller vad det är, det är inte det här "åh han är så underbar, jag är så kär <3"
Utan det är liksom bara "åh han knullar så jäävla bra, älskar hans kuk!"

Fett äckligt... tycker jag.