Aviseringar
Rensa alla

Otrohet


Ämnesstartare

emery:

men det verkar som att bögar tar så lätt på sånthär?

Hur menar du? Att vi är otrogna hela tiden eller att vi skulle förlåta
varandra för att "det inte var så dumt gjort"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AreYouTheOne:

Att vi är otrogna hela tiden eller att vi skulle förlåta
varandra för att "det inte var så dumt gjort"?

Ja, att ni tar så lätt på att eran partner är otrogen typ "hm... var väl dumt, men han knullar så bra så jag förlåter honom"

Liksom ni (förlåt för att jag sätter er alla i samma fack nu men iaf) verkar inte bli så ledsna. Om man var kär skulle man väl bli asarg och ledsen? Det verkar inte så på trådskaparen.
Och den andra snubben jag citera också.

Och varför är tråden riktad främst till bögar? är det för att eran "kärlek" inte är densamma eller vad? Så dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

var väl dumt, men han knullar så bra så jag förlåter honom"

sån kommer inte jag va[no-no]

emery:

Om man var kär skulle man väl bli asarg och ledsen?

jag hade inte blivit arg, utan gråtit mej til döds

emery:

Det verkar inte så på trådskaparen.

det här är UM[y]

emery:

Och varför är tråden riktad främst till bögar?

det vet jag inte[tard]


   
SvaraCitera

emery:

Alltså rätta mig om jag har fel, men det verkar som att bögar tar så lätt på sånthär?

Det är ju bara sex ändå. Skulle nog kunna förlåta om han själv erkände det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AreYouTheOne:

jag hade inte blivit arg, utan gråtit mej til döds

Ja jag menar ju det! 🙁 Klart man skulle bli skitledsen liksom.

AreYouTheOne:

det här är UM[y]

Jaha? Man kan ändå märka om en person verkar ledsen eller inte.

AreYouTheOne:

det vet jag inte[tard]

Nä jag vet 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scott Loveshot:

Det är ju bara sex ändå. Skulle nog kunna förlåta om han själv erkände det.

Men... usch. 🙁 Blir ni aldrig kära eller?

Det är som Marfus tråd nu när han har ny kille eller vad det är, det är inte det här "åh han är så underbar, jag är så kär <3"
Utan det är liksom bara "åh han knullar så jäävla bra, älskar hans kuk!"

Fett äckligt... tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det 'rätta' skulle väl vara att att säga något i likhet med 'Dra åt helvete ditt fuckhead' Men det kan ju vara svårt. JAG skulle nog vara så klen att förlåta, men klart att partnern skulle få höra det där under varje bråk [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det 'rätta' skulle väl vara att att säga något i likhet med 'Dra åt helvete ditt fuckhead' Men det kan ju vara svårt. JAG skulle nog vara så klen att förlåta, men klart att partnern skulle få höra det där under varje bråk [tard]


   
SvaraCitera

emery:

Men... usch. 🙁 Blir ni aldrig kära eller?

Nej, vår sort har bara platoniska sexförhållanden. Ibland möter vi ett extra bra knull och då är det mycket mer praktiskt och skönt att flytta in och spara energin åt bara den personen.
(Eh, jo det blir "vi".)

Vad jag menar är att om jag verkligen skulle älska någon och vi har ett monogamt förhållande skulle jag (kanske) tycka att det var värt att försöka rädda det om han begår ett misstag och sedan erkänner det. Eller vad tycker du?

emery:

Det är som Marfus tråd nu när han har ny kille eller vad det är, det är inte det här "åh han är så underbar, jag är så kär <3"
Utan det är liksom bara "åh han knullar så jäävla bra, älskar hans kuk!"

Alltså... man kan inte ta Marfus seriöst, man förlorar bara allt hopp om mänskligheten då. Han är helt borta, om det inte är ett troll dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

??? så himla stört.

Vad och varför?

Monogami är stört enlig mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scott Loveshot:

Eller vad tycker du?

Låter väldigt bra, men du hade blivit djupt sårad eller hur, eftersom du älskade honom. right?
Det är det jag vill höra. 😛

Scott Loveshot:

Alltså... man kan inte ta Marfus seriöst, man förlorar bara allt hopp om mänskligheten då. Han är helt borta, om det inte är ett troll dvs.

Tss 😛 nåväl, hoppas de flesta bögar inte är som honom iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitalistsvin:

Monogami är stört enlig mig.

Vad har det med saken att göra?
Man kan ju vara ihop med flera om man nu vill det, det jag snackar om är att ni bara verkar tänka på att personen knullar bra och därför är värd att behålla fast han är ett svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså rätta mig om jag har fel, men det verkar som att bögar tar så lätt på sånthär?

Tror jag vet varu menar. Ser också på det lite så.
Fått för mig att många homosexuella lever icke-monogamt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Fått för mig att många homosexuella lever icke-monogamt..

Ja, och som att det viktigaste hos deras partner är hur bra dom är i sängen eller hur "härlig kuk" han har. <.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Vad har det med saken att göra?

Du skrev ju att det var sjukt att jag tyckte det var bra att min partner knullade med andra? Eller vad menade du var sjukt?

emery:

Man kan ju vara ihop med flera om man nu vill det, det jag snackar om är att ni bara verkar tänka på att personen knullar bra och därför är värd att behålla fast han är ett svin.

Nej, isåfall skulle jag bara använda honom som kk, inte som pojkvän.


   
SvaraCitera