Aviseringar
Rensa alla

Otrohet..


Ämnesstartare

Min kille har varit otrogen, det är andra gången nu och jag har börjat fundera.. Älskar han verkligen mig? jag förstår inte, om han verkligen skulle älska mig så skulle han väl inte göra något som riskerad att förlora mig?
Någon som vet orsakerna till att vissa killar e otrogen oftare, hur ska han kunna lära sig, om han någon gång kommer kunna lära sig?`
Vart tycker ni gränsen för otrohet går..?


   
Citera

Ni tappraste av soldater, för Europas folk och land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kankse älskar dig men att han har svårt att hålla sig ifrån andra tjejer. Jag tror också att när en person som har varit otrogen en gång, då finns det egentligen ingenting som säger att han inte kan vara det igen.. och han som redan har varit det två gånger.

Gränsen när man är otrogen är väl lite svårt att avgöra men om en person är full och pussar en annan tjej en gng så kanske man inte behöver räkna det som otrohet... men om de händer flera gånger att han är full och pussar någon så tycker jag det visar mer på otrohet. Men om dte går ännu längre än en puss så skulle jag tolka det som otrohet, framförallt om någonting av detta händer och han är nykter.

Om jag vore du skulle jag funderat starkt på att lämna honom för att slippa bli lika ledsen och besviken igen. En viktig del av ett förhållande är pålitlighet..glöm inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för ditt svar (: .
Ja det har jag märkt, han har svårt att hålla sig ifrån andra tjejer.. Första gången kysste han två tjejer på fyllan och han lovade att aldrig göra om det. Nu den här gången så pussade o höll om en tjej, inte så farligt kanske men när man litar på någon som lovat att inte pussat någon eller nått så gör det ont ändå. Den tjejer är det något extra med, han har varitortogen med henne mot andra tjejer tidigare..

Jag funderar p ådet, han blir aldrig den samma för mig, jag ser honom på ett annat sätt nu. Det han gjorde förändrade hel min bild av honom.


   
SvaraCitera

Emma_julia:

Någon som vet orsakerna till att vissa killar e otrogen oftare

Lulz, tjejer är väl otrogna minst lika ofta? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det finns de tjejerna också men inte alla. menar inte heller att alla killar är otrogna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma_julia:

Den tjejer är det något extra med, han har varitortogen med henne mot andra tjejer tidigare..

Och inte för att försöka vara dum på något sätt eller så... men hur kan du ens veta att han säger allt han gör till dig... är rädd för att det skulle kanske gått längre än "bara" en kyss kanske.

Emma_julia:

Jag funderar p ådet, han blir aldrig den samma för mig, jag ser honom på ett annat sätt nu. Det han gjorde förändrade hel min bild av honom.

Ne och den man är tillsammans med ska man känna sig trygg hos och känna att man litar på personen när den umgås med andra. Man kan inte stänga inne den andra personen från att inte gå ut och ha kul eller att träffa tjejer (som vänner).


   
SvaraCitera
Orvarn

Emma_julia:

Älskar han verkligen mig?

Nej, älskar man en person så strular man fan inte runt. Inte en gång och absolut inte fler

Emma_julia:

om han verkligen skulle älska mig så skulle han väl inte göra något som riskerad att förlora mig?

Du har förmodligen hållit för lösa tyglar, Många andra hade nog sett till att han for åt helvete ut ur deras liv på direkten

Emma_julia:

Någon som vet orsakerna till att vissa killar e otrogen oftare

Det ligger i mannens natur. De flesta killar fantiserar säkert om att få kunna knulla runt lite här och där och intalar sig att det är oskyldigt. Såna killar är svaga ynkryggar utan självbevarelsedrift

Emma_julia:

hur ska han kunna lära sig

Det är väl på god tid att du verkligen ställer ett ultimatum, om du nu vill behålla honom. Det är inget svårt val för honom, men det gäller ju att du följer upp det sen också och dumpar honom

Emma_julia:

Vart tycker ni gränsen för otrohet går..?

Jag håller inte på med förhållanden och skit så jag kan inte svara på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte ett dugg på honom längre.. förut kunde jag tro på det han sa för att jag litade på honom. Nu tror jag inte ens på det.

Jo det andra vet jag och det har han verkligen inte lyckats med.. Jag har inte fått träffa mina killkompisar men det gör jag endå. Och jag skulle förut ha litat på honom om han var med en tjejkompis men aldrig nu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har rätt.. jag borde ha dumpat honom , jag vet det själv och jag fattar inte varför jag har kvar honom efter det han har gjort. Jag skämms över att jag har kvar honom ;/ .. Han har gjort mig så ledsen, men jag älskar honom så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma_julia:

Jo det andra vet jag och det har han verkligen inte lyckats med.. Jag har inte fått träffa mina killkompisar men det gör jag endå. Och jag skulle förut ha litat på honom om han var med en tjejkompis men aldrig nu..

Förhållandet kommer knappast att hålla i längden det märker man ju. Om du inte tillåter han att hålla på såhär... för om han skulle säga att han har förändrats eller ska förändra sig så tror jag inte så mycket på sånt av egen erfarenhet i tidigare förhållanden och i mina vänners förhållanden med... personen kanske "har" förändrats den första månaden och anstränger sig men sen är det gamla vanliga där igen. Så jag tror inte heller på en förändring, iaf inte när det gäller stora saker som det här.


   
SvaraCitera

Emma_julia:

Någon som vet orsakerna till att vissa killar e otrogen oftare, hur ska han kunna lära sig, om han någon gång kommer kunna lära sig?`

för att du tillåter honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cheers]+[cool]=[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har rätt.. Jag ville tro att han kunde förändras, jag har sett att han har gjort det, han försöker men han klarar inte det. Ja det är de första månaderna. Nu känns det som att han tar mig förgivet, att jag finns där även om han gör dumma saker ;( .. men så är det inte, jag kommer inte ställa upp för honom mer. Men hur ska jag kunna säga det till honom.. för jag älskar honom så mycket,

Och av hans kompisar har jag hört att han aldrig har varit så orolig för någon förut.. Jahaa hur ska man ta det liksom ;/ , som att man inte kan lita på mig eller att han älskar mig mycket..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

för att du tillåter honom.

Jo jag är för svag för att säga till ordentligt, bara det att jag trodde på honom och litade på honom..


   
SvaraCitera