Forumet - Otrohet?

Otrohet?

396 0 70

Spana också in:

fistforfight:

Vågar inte tycka annorlunda efter att ha sett denna :

Älskar den [bigsmile][love][love]
"kom nu lilla fotomodellen, var inte blyg"
"OJ satan, förlåt mig! Du gick rakt in i betongväggen, höhö! Hur fan gick det? Ta av dig den där för fan, den kan du ju inte ha på dig det är ju livsfarligt det där!
"HERREGUD vilken smäll!"

"asså den där jäääveln han skalla mig, jag fick nån jävla luva"
"hehehe"
"ta en sväng med honom du, hej"

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]
Pale Enchantress:

Det är fel och svinigt (Du röstade på detta alternativ)

Lille_Marx:

Det är småaktigt att vilja äga en annan människa.

Då ska inte möjligheten till otrogenhet finnas, dvs man bör då ha ett öppet förhållande eller liknande.

Mitt största problem skulle inte vara att hon varit med någon annan, utan sveket. Om man nu har kommit överens om ett slutet, monogamt förhållande.
Pale Enchantress:

Det är fel och svinigt (Du röstade på detta alternativ)

Tycker jag. Ger man sig in i ett förhållande så utgår man vanligtvis från att man inte ska vara med någon annan än just den personen. Om man känner att man inte klarar av att vara med endast en person ska man helt klart tala om det innan man inleder ett seriöst förhållande. Vad är problemet..
ohYEA_:

Tycker jag. Ger man sig in i ett förhållande så utgår man vanligtvis från att man inte ska vara med någon annan än just den personen. Om man känner att man inte klarar av att vara med endast en person ska man helt klart tala om det innan man inleder ett seriöst förhållande. Vad är problemet..

Problemet är att det är så socialt oacceptabelt att ha öppna förhållanden i våran kultur skulle jag säga. En rest ifrån kristendommen i guess...