Aviseringar
Rensa alla

Otrohet


Ämnesstartare

Sammanfattnign i botten

Jag träffade en kille för två månader sedan som verkade some n toppen kille. För första gången i mitt liv så hade jag hittat någon som inte var en "bad boy". Detta trodde jag fram tills jag började snacka med hans flickvän på facebook.

Han har varit tsm med oss båda samtidigt. De har varit tsm i 9 månader så han var otrogen mot henne med mig. När jag trodde att han skulle göra slut med henne så kommer hon och säger att hon är gravid. Jag trodde henne inte, men samtidigt så visste jag inte längre vad som var sant och inte sant.

Killen lovade att hans kulle berätta allt som hände mellan henne och honom och på så vis visste jag att jag kunde fortsätta träffa honom, men i lördags så sa han att han inte orkade med att ha mig hemlig för henne och han inte orkade med att vara tsm med oss båda.

Hon åker hem till sydafrika i December då han sa att han kan kontakta mig igen för han verkligen gillar mig. Jag vill inte bli tjejen som bara är en leksak för honom. Jag har varit det förut och det är inget kul.

Samtidigt så kan jag inte sluta gilla honom och jag vill så gärna tro honom när han säger att han gillar mig och vill se mig igen.

Min kille har varit otrogen med mig mot sin tjej som han varit tsm med i 9 månader. hans äger att han vill ha mig mer än henne, men samtidigt inte kan göra slut med henne därför att hon kanske är gravid. Skall jag tro honom?? Vad skall jag göra??


   
Citera

nikkiii:

Jag vill inte bli tjejen som bara är en leksak för honom.

då skiter du i honom och säger att det är över


   
SvaraCitera

nikkiii:

Skall jag tro honom??

Nej.

Han säger antagligen bara vad du vill höra.


   
SvaraCitera

Gröna Vesslan:

Han säger antagligen bara vad du vill höra.


   
SvaraCitera

Gröna Vesslan:

Han säger antagligen bara vad du vill höra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att jag borde göra de och jag vet att det han säger är säkert bara bullshit, men det finns vissa saker han sagt som jag är säker på att han menar. Jag har själv varit en nummer ett lögnare, så jag vet hur man känner. Han har en min när han säger vissa saker och jag vet att det är sanning. Som när han säger att han vill träffa mig igen och när han säger att han önskar detta inte hade hänt. Däremot vet jag att han inte menar det när han säger att han skall lämna henne så fort graviditeten är avslutad.

Jag vet inte varför jag fortfarande gillar honom, men jag gör de.. Hur kommer man över något sånt här??


   
SvaraCitera

nikkiii:

Jag vet inte varför jag fortfarande gillar honom, men jag gör de.. Hur kommer man över något sånt här??

Genom att bara gå vidare. Ignorera honom, sörj, och lär dig leva utan honom.


   
SvaraCitera

nikkiii:

det finns vissa saker han sagt som jag är säker på att han menar.

Du har nog fel.

Hon skulle väl lämna landet? Så det är klart han fjäskar för dig så mycket han kan... Dissar du honom måste han ju leta reda på någon ny.

nikkiii:

Hur kommer man över något sånt här??

Tar tid.


   
SvaraCitera
mynona

nikkiii:

Hon åker hem till sydafrika i December då han sa att han kan kontakta mig igen för han verkligen gillar mig. Jag vill inte bli tjejen som bara är en leksak för honom.

Om han kontaktar dig bara för att hon åker, så är du en leksak.

nikkiii:

Samtidigt så kan jag inte sluta gilla honom och jag vill så gärna tro honom när han säger att han gillar mig och vill se mig igen.

Man tror vad man vill tro, och du vill tro det därför att du är kär i honom. Visst vill han se dig igen; han vill fortsätta ha dig som leksak.

nikkiii:

hans äger att han vill ha mig mer än henne, men samtidigt inte kan göra slut med henne därför att hon kanske är gravid. Skall jag tro honom??

Visst kan du tro på att han vill fortsätta ha dig som leksak.

nikkiii:

Vad skall jag göra??

Gör dig av med honom så fort du någonsin kan och inled sorgeprocessen nu så blir du klar med den tidigare.

Det här visar i alla fall på en positiv sak med facebook[y] Om du inte hade upptäckt det så skulle han ha fortsatt tills han tröttnade, och eftersom det är han som gjort fel är det bättre att du gör slut än honom. Dold text: Du och hans flickvän borde dumpa honom båda två.


   
SvaraCitera

Självplågare, du inser väl själv att han inte är något att satsa på direkt. Han har en flickvän, hon är eventuellt gravid, och han knullar vid sidan om. Bra framtid där.. [confused]


   
SvaraCitera

Gröna Vesslan:

Han säger antagligen bara vad du vill höra.


   
SvaraCitera

det är ju upp till dig om du vill bli utnyttjad eller inte. Sätt ett värde på dig själv, var inte "den andra kvinnan". Han vill uppenbarligen inte ha dig för att du är du, utan för du är villig att ligga med honom i smyg när hans tjej är på tjocken. Du är värd bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snackade med hand andra tjej som troligen var gravid, hon lyckades göra en abort på mindre än 24 timme efter att hon fick reda på att hon var gravid. Jag har helt brytit kontakten med kille, då jag håller med många här. Jag var blind av någon anledning, men ingen är värd en kille som är otrogen oavsett om det är med eller mot dit. Man kan aldrig lite på den killen mer.


   
SvaraCitera

nikkiii:

Jag var blind av någon anledning, men ingen är värd en kille som är otrogen oavsett om det är med eller mot dit. Man kan aldrig lite på den killen mer.

[y]


   
SvaraCitera