Aviseringar
Rensa alla

Otrohet: Hur skulle ni göra?


Ämnesstartare

Han var otrogen mot dig, men sa inget.
Gjorde bara slut med dig med förklaringen att han inte kände samma sak som i början.
Men ni hade sex två veckor senare ändå.

En vecka efter att ni hade haft sex fick du veta att han träffat en tjej och varit otrogen mot dig med henne. Tjejen är hans nya flickvän och de var ihop då ni och ditt ex hade sex med varann.

Skulle ni säga något till den nya flickvännen om att han faktiskt varit otrogen mot henne också? Du kommer aldrig att träffa henne eftersom ni bor väldigt långt från varandra.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Säg det. Skulle jag lätt som fan göra. Är han otrogen ska han fan få lite pisk tillbaka,


   
SvaraCitera

kanske...han har ju trots allt varit otrogen 2ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge mig en anledning att INTE säga det? Jag älskar att se folk våndas [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart skulle jag säga det.
Han behöver stryk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle väl inte tjäna något till att förstöra hans nya förhållande bara för att man är sur på han[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Självklart skulle jag säga det.
Han behöver stryk.

Mjo. Men är man fortfarande vän med honom är det svårt.
Men samtidigt: Han var otrogen. Ljög om att han inte var det RAKT UPP I ANSIKTET på mig.

Fick reda på att han var det genom henne, annars skulle jag aldrig få reda på det för han skulle aldrig erkänna.
Har bara lust att fråga varför han hade sex med mig om han nu gillar henne "såååå otrooooligt" mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheTrend:

Han var otrogen. Ljög om att han inte var det RAKT UPP I ANSIKTET på mig.

Hur fan kan det komma sig att du är vän med han då?
Om du fick reda på det genom henne, borde du säga samma sak till henne.
Men om det var henne han var otrogen med så borde hon ju förstå att han inte går att lita på, plus att hon själv har gjort fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men om det var henne han var otrogen med så borde hon ju förstå att han inte går att lita på, plus att hon själv har gjort fel.

Jo, det skulle ju vara lite som att göra samma sak mot henne som hon gjorde mot mig. Sååå frestande. Men som sagt, jag är kompis med honom även om vi inte har (i stort sett) någon kontakt alls längre.
Men vi skiljdes åt som vänner. Egentligen mycket längre historia, men.

Han är liksom väldigt god vän med min bästa vän och jag vill samtidigt inte förstöra något mellan dem. Inte för att det här egentligen har något med min bästa vän att göra men.. hon kanske anser att jag är en idiot om jag gör det mot honom. Förstör hans nuvarande relation, vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju vara "the bigger man" och skita i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Ge mig en anledning att INTE säga det?

HUR skulle ni säga det till henne? 😛 Inte för att jag tror att jag kommer göra det, men det skulle vara intressant.

"By the way, han var otrogen mot dig också. Med mig."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheTrend:

hon kanske anser att jag är en idiot om jag gör det mot honom. Förstör hans nuvarande relation, vill säga.

Men HAN förstörde ju er!
Du måste ju säga som det är.
Eller bara leva vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Du måste ju säga som det är.
Eller bara leva vidare.

Önskar jag vore så stark faktiskt och bara kunna gå vidare.
Antar att jag kommer inse det om typ 1 månad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara skit i honom helt och hållet och glöm honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är bara onödigt att förstöra hans nya förhållande tycker jag.


   
SvaraCitera