Aviseringar
Rensa alla

otrohet och svek, hut ska ja ta mig ur detta?


Ämnesstartare

behöver råd, är 20 år gammal och har varit tillsammans med min sambo i 4 år och vi är jättekära, eller ska kanske säga var, för 2 coh ett halvt år sedan var han otrogen mot mig och jag "gav igen", dock utan att berätta detta .. har haft dåligt samvete sen dess men intalat mig själv att de var rätt åt honom som varit otrogen mot mig, men för en vecka sen var ja tvungen att berätta .. nu när ahn vet känner han sig osäker på vår framtid tillsammans. inte på grund av själva otroheten utan att ja hemlighållt detta för honom, han känner att han inte vet vad mer som hänt och om han ska kunna lita på mig igen, då ja tittat han rakt in i ögonen och tidigare sagt att ja inte gjort något med nån annan. ja vill verkligen att vi ska vara tillsammans och behöver hjälp med hur ja ska kunna bygga upp ett förtroende för honom igen, snälla hjälp.

min fråga är alltså, hur bygger man upp ett förtroende efter en otrohet och en lögn som varat större delen av mitt förhållande?


   
Citera
Ämnesstartare

MissJ88:

min fråga är alltså, hur bygger man upp ett förtroende efter en otrohet och en lögn som varat större delen av mitt förhållande?

Ett förtroende tar tid att bygga upp. Ge det tid, det är mitt råd. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja en sak är säker - det går inte snabbt. (Som att gå ner i vikt.)
Lungt och sakta, ett steg i taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera