Aviseringar
Rensa alla

otrohet, tacksam för hjälp


Ämnesstartare

Frågan är enkel: Är det någon som har varit med om otrohet och klarat att komma över det?

- vilken sorts otrohet, hur lyckades ni, vem av er felade osv berätta detaljerat om ni pallar.


   
Citera

palme började plötsligt leka med lisbeth istället för med mig och då...


   
SvaraCitera

Mitt ex var med någon annan på en fest, jag blev sur såklart men var beredd att förlåta henne också dumpade hon istället [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Mitt ex var med någon annan på en fest, jag blev sur såklart men var beredd att förlåta henne också dumpade hon istället [cute]

om du fått veta hon var det under längre tid hade du varit förstående då med?


   
SvaraCitera

independentbaby:

om du fått veta hon var det under längre tid hade du varit förstående då med?

Beror sig på hur länge... Vi hade inte varit tillsammans så länge när det hände


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Beror sig på hur länge... Vi hade inte varit tillsammans så länge när det hände

okej, om du vill svara så hur långt va hon otrogen och kände du dig typ inte tillräcklig?


   
SvaraCitera

independentbaby:

okej, om du vill svara så hur långt va hon otrogen och kände du dig typ inte tillräcklig?

Såvitt jag vet var hon det bara på en fest och nej jag blev bara jävligt sur för sånt gör man bara inte.


   
SvaraCitera

otrohet = noll värde att fortsätta.. han tänker på sin kuk mer än dina känslor.. det e fult


   
SvaraCitera

Det handlade om att ena parten var TRÅKIG, verkligen astråkig. Blä, för såna människor [n]


   
SvaraCitera

independentbaby:

- vilken sorts otrohet, hur lyckades ni, vem av er felade osv berätta detaljerat om ni pallar.

Han var otrogen. Jag var otrogen tillbaka.
Men man kommer inte över det för det.


   
SvaraCitera

Min första kärlek.
Han bor 2 timmar bort vilket resulterade i att vi inte sågs ofta, vi var iofs inte tillsammans på riktigt men det var väldigt nära.
Jag låg med en annan kille.
Nu har han flickvän sen en månad tillbaks
Jag är ensam och förstörd [n]

Kärlek suger [cry]


   
SvaraCitera

Har nån varit otrogen mot dig så ska du dumpa "svinet" och inte har nån mer kontakt med hon/han.

Att vara otrogen är något fruktansvärt.


   
SvaraCitera

Inte vart med om vad jag vet, men jag tänker såhär att.

Om en person är otrogen i början av ett förhållande så skulle jag definitivt dra mig ur förhållandet, men om en person jag vart tillsammans med en längre tid skulle vara det så finns det anledning att... fortsätta.


   
SvaraCitera

TjackLuder:

Kärlek suger [cry]

Du suger [n]
Får skylla dig själv


   
SvaraCitera

Varför lova varandra att bara ha sex med er själva om han/hon inte vill det? Man kan ju vara kära utan en massa sådana löften. Uppenbarligen är det waste att låta bli andra människor, men det betyder ju inte att ni två inte kan vara kära osv. utanför ett förhållande.


   
SvaraCitera