Aviseringar
Rensa alla

Otur eller vad?


Ämnesstartare

Varför har jag alltid så himla otur när det gäller killar.. 🙁 Fattar inte, är det mitt fel eller?


   
Citera
Ämnesetiketter
NEMI
 NEMI

Otur tror jag inte, inte heller är det ditt fel. Men att hitta personer som en verkligen klickar med är bra mycket svårare än vad en kanske ofta vill tro, då är det lätt att tankar hamnar i annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Otur tror jag inte, inte heller är det ditt fel. Men att hitta personer som en verkligen klickar med är bra mycket svårare än vad en kanske ofta vill tro, då är det lätt att tankar hamnar i annat.

Jo kanske. Men de här människorna som träffas och som kommer överrens typ hela deras liv, hur många finns de?


   
SvaraCitera
Kudhos

Snarare projicerat. Inte alla passar.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Aziiima:

Jo kanske. Men de här människorna som träffas och som kommer överrens typ hela deras liv, hur många finns de?

tror det är ganska få, men det är nog dem som syns mest, i alla fall som vi tänker på och känner avund inför. alla passar inte men vissa passar bättre med flera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

tror det är ganska få, men det är nog dem som syns mest, i alla fall som vi tänker på och känner avund inför.

Jo sant. Tack för att du kommenterade! 


   
SvaraCitera

Du kanske inte har hittat den rätta än Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Snarare projicerat. Inte alla passar.

Vad menar du med projicerat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Du kanske inte har hittat den rätta än Glad

hoppas det finns någon då..


   
SvaraCitera

Det gör det garanterat. Vissa är lite svårare att hitta bara. Vilken region bor du i?


   
SvaraCitera

Då är vi två..tjejer är komplicerade varelser,dock så klara man sig inte utan dom heller!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :
Då är vi två..tjejer är komplicerade varelser,dock så klara man sig inte utan dom heller!  

ha ha, ni killar är också märkliga varelser.. (a)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Det gör det garanterat. Vissa är lite svårare att hitta bara. Vilken region bor du i?

Naw tack, jag vill inte säga just nu.


   
SvaraCitera

Aziiima:

Naw tack, jag vill inte säga just nu.

Sen så beror det kanske på lite vad du menar med otur.. det kanske är något som går att fixa?
Okej Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

Aziiima:

Vad menar du med projicerat?

Att du ser det som otur för du ser bara de få individerna. Det finns många människor som kan vara kompatibla men du räknar inte in dem


   
SvaraCitera