Aviseringar
Rensa alla

Oväntad midsommarafton!


Ämnesstartare

Läs och njut mina vänner. Men klaga inte för mycket, detta är min första sexnovell!

Jag var 13 år, i en 18-årings kropp. Och jag var så avundsjuk på alla som skulle spendera midsommar med att festa. Själv var jag, som alltid varenda midsommar, tvungen att åka med min mamma hem till hennes väninnas familj. Jag hatade den familjen, det var alltid kaos hemma hos dom med alla deras högljudda tonåringar och barn som gapade och bråkade jämt. Jag ville egentligen inte dit, men jag hade inget annat val. Jag hade faktiskt hellre stannat hemma och onanerat hela dagen än spenderat midsommar där om jag fick välja.

Mamma och jag stod utanför deras dörr och knackade på.
- Men gumman, är inte den bh:n lite för liten för dig? Dina bröst ploppar ju snart ut!
Jag svarade med en suck. Hon var så pinsam att jag hade lust att köra upp en dildo i hennes anus.

Jag var på väg att säga nåt elakt till henne när dörren plötsligt öppnades och mammas väninna flög på oss med sina kramar. Det höga ljudet från tv:n, gästerna som redan börjat supa och alla barn och ungar som sprang runt i huset fick mig att vilja dö.

Jag lämnades ensam i kaoset av mamma och hade ingen aning om vad jag skulle göra. På övervåningen hördes röster av barn och ungdomar. Jag gick upp för trappan och såg de yngre barnen springa runt och leka med varandra. Jag hade ingen lust att leka med dom. Jag ville hellre leka med mig själv.

Jag var på väg till toaletten för att kolla om det fanns nån eltandborste jag kunde tillfredställa mig själv med, när jag hörde en mörk röst från rummet mitt emot.

Det var Gustav, den äldsta sonen i familjen. Men hur gammal kunde han vara egentligen? 20? 21? Han skulle ändå inte vilja umgås med mig. Men jag visste att han var schysst så han kanske kunde bjuda mig på en cigg eller nåt. Egentligen rökte jag inte, men jag kunde ju låtsas. Och han kunde kanske hjälpa mig att smita härifrån. Det var värt ett försök i alla fall.

Jag knackade lite försiktigt på hans dörr.
- Vem är det? Ropade han.
- Sara, ropade jag tillbaka lite nervöst.
Han öppnade dörren i bar överkropp och mjukisbyxor. Han såg ganska ovårdad ut.
- Tja Sara. Var det nåt speciellt?
Jag visste inte vad jag skulle säga.
- Ehh…Eh, egentligen inte, svarade jag och kunde inte ljuga.
- Jag är bara jävigt uttråkad och undrade om du hade en cigg du kunde bjuda på.
Han kunde inte låta bli att flina och släppte in mig.
- Så lilla Sara har vuxit upp och blivit så tuff att hon röker! Vad mer har jag missat i denna tonårsrebellens liv?
Jag ignorerade frågan och satte mig på hans säng. Det luktade konstigt i hans rum. Typ runk och svett.
- Hur gammal är du egentligen Sara? Frågade han och granskade min kropp från topp till tå och stannade vid mina bröst.
Jag kände mig blottad.
- Tillräckligt gammal, svarade jag trotsigt.
- Tillräckligt gammal för vad?
- För att göra vad jag vill.
Jag kände mig plötsligt mogen i min kropp. Jag tittade suget på hans överkropp och jag tror han fattade att jag var lite småkåt.
- Jag tror inte du bara kom hit för att fråga om röka, sa Gustav och satte sig bredvid mig på sängen.
Jag såg att hans kuk reste sig under mjukisbyxorna och jag kände mig plötsligt väldigt varm. Jag ville kyssa honom, ta på honom, känna hans kropp mot min kropp. Han satte sig närmre och jag drogs till honom och tryckte mig mot hans läppar. Vi hånglade vilt och han började masserade mina bröst. Jag kände att jag var våt mellan benen.

Min hand gled innanför hans byxor och jag kände att hans tjocka kuk var stenhård. Jag ställde mig på knä på golvet för att runka av honom och slicka honom mjukt på hans bollar. Han tryckte mitt huvud mot hans kuk och jag fick gapa allt jag kunde för att få in hela i munnen. Jag sög och slickade medan Gustav njöt.

Han lyfte upp mig och la mig på rygg på hans mjuka säng. Han slet av mig klänningen och mina underkläder som han slängde på golvet. Jag var så kåt att jag inte kände mig nervös över att förlora oskulden såhär oplanerat. Jag spretade på benen och masserade fittan medan han drog av sig sina byxor och kalsonger. Han tryckte i sin kuk i mig och började jucka hårt. Jag stönade när han drog den in och ut.
- Du gör mig så jävla kåt, flåsade han och klämde hårt på mina bröst.
Allt kändes så förbjudet på nåt sätt. Jag visste att mamma hade dödat mig om hon fick reda på vad vi gjorde just nu.

Han drog ut sin kuk och förde sitt huvud mellan mina ben. Han slickade mig mjukt medan jag stönade och fantiserade om snusk. Det var så skönt att ligga där med benen spretade medan jag kände hans mjuka tunga slicka och suga min fitta. Jag började jucka lite lätt för att få orgasm och jag kunde inte låta bli att stöna högt. Gustav slickade och sög tills jag kom. Det var det skönaste jag upplevt på länge och jag bara låg på sängen och andades. Han tittade suget på mig och jag förstod att han också ville komma. Så jag satte mig gränsle över honom och förde in hans kuk i mig. Jag började jucka upp och ner, snabbare och snabbare, och jag kunde se i hans ansikte att han njöt.
Gustav började jucka själv och tog i hårt. Jag låg över honom och han sög på mina bröst. Han slutade jucka och drog ut sin kuk och började runka, så att sperman träffade min ansikte.
- Aaahhhh, fan va skönt, stönade han.
Jag blundade för att inte bli träffad i ögonen. Hela mitt ansikte fylldes med vit, tjock sörja, som i porrfilmer. Han gav mig servetter som jag torkade av mig på. Jag kunde knappt fatta vad som precis hade hänt.

Gustav tog fram en cigg och en tändare från hans låda och räckte mig det utan att säga något. Jag tog emot det utan att se honom i ögonen. Det var ju därför jag var där, för att fråga om en cigg. Nu hade jag fått det jag ville. Och lite till.


   
Citera
Ämnesstartare

är det bara "nationalister" som läser sexnoveller iom att alla handlar om typ midsommarstångar, blåögda flickor och svensk småstad/landsbygd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brownlove:

Det luktade konstigt i hans rum. Typ runk och svett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

är det bara "nationalister" som läser sexnoveller iom att alla handlar om typ midsommarstångar, blåögda flickor och svensk småstad/landsbygd?

Vad vill du läsa om då? Orakade indianer som knullar varandra i djungen, hade det vart intressantare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brownlove:

hade det vart intressantare?

indianer som pratar med demoner, andar & djur samt knarkar peyote och har sex med jaguarer!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brownlove:

Hon var så pinsam att jag hade lust att köra upp en dildo i hennes anus.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En mycket bra sexnovell[bigcheers]


   
SvaraCitera

Brownlove:

Läs och njut mina vänner.

[bigsmile]


   
SvaraCitera