Aviseringar
Rensa alla

oväntade saker ni råkat ut för under sex


Ämnesstartare

Får ofta höra av väninnor att killar de har legat med har gjort helt störda grjer i sängen när de har knullat

t.ex. en tjej som hade one nioght stnad med en kille blev rätt förvånad när han (första gången de låg med varandra) tog stryptag på henne under akten

samma tjej råkade även ut för att en kille slog henne på fittan (trodde väl det var upphetsande eller nåogt)

har själv aldrig råkat ut för något så stört tack och lov (inte vad jag minns iaf) men har ni det??


   
Citera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sa en ganska så klantig grej en gång, men mitt ex bara skrattade åt det som tur var 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

sa en ganska så klantig grej en gång, men mitt ex bara skrattade åt det som tur var 😀

Vad för något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Vad för något!

vågar inte säga det här [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

vågar inte säga det här

Tråkig!


   
SvaraCitera

Jag blev strypt och slagen i ansiktet[sad] Inge kul alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

samma tjej råkade även ut för att en kille slog henne på fittan (trodde väl det var upphetsande eller nåogt)

Vaddå? Är det inte det? Helst ska man väl slå in hela handen i fittan? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajen Hardcore:

Vaddå? Är det inte det? Helst ska man väl slå in hela handen i fittan?

nej, det är i röven man ska göra det?[confused]`ingen mening att fista tjejer i fettan numera, de är för slappa där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Tråkig!

får väl säga det då [blush]

Dold text: Jag måste nog prutta [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Dold text:

Ojdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Ojdå.

[blush]
men de va false alarm som tur var [cool]


   
SvaraCitera

Nja, mitt ex knäppte ibland kort på sig själv när vi hade sex. Aldrig på mig eller att jag ens kom med på bilden (vilket jag i efterhand tycker är en jävla tur).

En gång skickade hon ett mms medans hon red mig till en tjej som hon visste gillade mig, alltså nu när man är äldre och aningen mer mogen tycker jag hon är helt störd.


   
SvaraCitera