Aviseringar
Rensa alla

Over grow - Posta joints med brännässla i till skolor, biblotek. mm.


Ämnesstartare

Jag fick en super idé när det va en här på forumet som skrev att man skulle kunna rulla joints med brännässla i (för att brännässla är nära släkt med hampan) och lägga på caféer och allmänna plaster osv.

Så jag tänkte om man skickaväg ett brev till några gymnasieskolor, biblotek, stora företag osv. i stan man bor i med ett en sån joint och ett litet brev med lite information och varför man gör det. Sen natten efter att man skickat iväg breven så går man till skolorna, bibloteken och afficherar som fan!
Det kommer verkligen att väcka en debatt i tidningarna och folket i stan. Det går ju inte att missa!

Efter som att vi bara skickade ogräs till dom så är det ända brottet man kan åka dit för är affecheringen och det är ju bara ifall man blir tagen på bar gärning.

Vad tycker ni? Vad ska det stå i det brevet? Jag tycker att det är en super idé och jag tycker att så många som möjligt ska följa efter!

Ni får ursäkta min stavning och grammatik jag ska jobba på det.

peace

(kanske inte får skriva sånt här på det här skit forumet men jag gör det ändå)


   
Citera
Ämnesstartare

SpituLzD:

Efter som att vi bara skickade ogräs till dom så är det ända brottet man kan åka dit för är affecheringen och det är ju bara ifall man blir tagen på bar gärning.

Eller misshandel/vållande av kroppskada om någon rör vid brännässlan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men rök på och håll käften.

Gud vad jag är less på sånt här. [sad]


   
SvaraCitera

Jag vet inte om jag tycker att det är en bra idé, jag hade blivit rätt sur om någon hade postat en joppe till min arbetsplats...
Affishering bör bara ske på platser där det finns allmäna anslagstavlor, annars kommer folk bli ännu mer lacka på de jävla knarkarna.

Tror att en sådan aktion hade påverkat till det negativa dessvärre.
Att sätta upp affisher är bra sålänge det är på platser man får göra det på.


   
SvaraCitera

ska vi legalisera brännässlor?

get the real deal och aktivera dig me lite redig aktivism.

plantera är nog det vettigate ändå man riskerar inte att knarka ner några dumdristiga kids och en planta väcker nog mer uppmärskamhet än brännesle jointar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Men rök på och håll käften.

Gud vad jag är less på sånt här. [sad]

Är beredd att signa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Är beredd att signa.

[party]


   
SvaraCitera

Yes, vilken bra idé!


   
SvaraCitera

alter ego:

Yes, vilken bra idé!

Ironi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raoulduke:

ska vi legalisera brännässlor?

Klart vi inte ska, din jävla pundare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smart idé, då kommer pundfejorna som faktiskt skulle tagit spliffen och försökt röka den fått en trevlig överraskning.


   
SvaraCitera

Stronghold:

då kommer pundfejorna som faktiskt skulle tagit spliffen och försökt röka den fått en trevlig överraskning.

[bigcheers] strongo <3


   
SvaraCitera