Aviseringar
Rensa alla

Overkliga människor


Ämnesstartare

Hej, jag har börjat lägga märke till att många påstådda personer här egentligen bara är halvdana schablonbilder av verkliga personer i den verkliga verkligheten och jag tycker att det är förkastligt.

Jag kräver att vi tillsätter en utredning för att få reda på vilka här som faktiskt finns, vilka som är lögner och somliga kanske bara är en vagt människoformad påse full med ormar.
Det är dags för er att börja tänka på hur ni skall kunna bevisa för mig att ni faktiskt är faktiska personer, misslyckas ni så kommer ni att avvisas från platsen, eller inte, det är inte som om det spelar någon roll i det fall att ni faktiskt inte finns eftersom ni egentligen inte finns då.

Vad är du?


   
Citera
reben

är flytande


   
SvaraCitera

Vilka kriterier måste uppfyllas? Krävs någon sorts Turingtest eller liknande, för att visa att man inte bara är en filosofisk zombie?

Jungman: och somliga kanske bara är en vagt människoformad påse full med ormar.

Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är jag 

R-4895612-1378744203-6908.jpeg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvann:
detta är jag 

R-4895612-1378744203-6908.jpeg

Tror jag pissa på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist: Vilka kriterier måste uppfyllas? Krävs någon sorts Turingtest eller liknande, för att visa att man inte bara är en filosofisk zombie?

Jag vet inte riktigt,a tt vara en individ som inte direkt påminner om någon annan kanske mest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att jag är i riskzonen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas: Jag tror att jag är i riskzonen.

tror eller vet du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

tror eller vet du?

Vet att jag tror. 


   
SvaraCitera

Tror overkliga människor jobbar som det för att göra livet mer komplicerat så man alltid har något att fundera på, som man inte får ihop i huvudet..

Så man inte ska börja tänka på saker som kan skada dem. Utomjordingarna.

Det och musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas: Vet att jag tror.

ok, besvara den här frågan:
sb34-03a.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

ok, besvara den här frågan:
sb34-03a.jpg

7


   
SvaraCitera

Jungman:

ok, besvara den här frågan:
sb34-03a.jpg

Det är en vas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Så man inte ska börja tänka på saker som kan skada dem. Utomjordingarna.

They-Live-Obey-Sm.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas: 7

Tror att du försöker lura mig

Fantastiskt: Det är en vas

50% rätt


   
SvaraCitera