Aviseringar
Rensa alla

p piller.


Ämnesstartare

Mojo_:

tack så mycket, men jag tänker mer på statistik, jag vet att man kan bli fet om man äter dom, men jag tänker statistik som sagt var.

Du blir inte bara poff fet. Du får ökad hunger. Om man kan stå emot det är upp till en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Du blir inte bara poff fet. Du får ökad hunger. Om man kan stå emot det är upp till en själv.

ok [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hunger kan jag stå ut med, kan gå på svältande mage om jag inte äter frukost... men blir man inte tjockare av att inte äta frukost?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fick lite större bröst, och gick upp i vikt pga allt småätande, sötsuget blev helt okontrollerbart [shake] så jag slutade med mina


   
SvaraCitera

Man kan få större bröst och man kan bli fetare/gå upp i vikt, ja.
Oftast när man gått upp i vikt de första månaderna är det bara vattenansamlingar som försvinner efter ett par månader. Man kan även få ökad hunger och i och med det äta mer och gå upp i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

I dag 13:37

Oh shi-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, vaa [bigsmile] vad gör min bild där?

ok, men blir man större av att inte äta frukost?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdomsmottagningen finns av en anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

ungdomsmottagningen finns av en anledning.

va?... kliar mig i hårbotten av ren och skär förvirring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

va?... kliar mig i hårbotten av ren och skär förvirring.

för att man ska slippa dumma frågor av flickor och pojkar som borde veta bättre på forum har man öppnat en kommunalverksamhet dit du borde vända dig så jag slipper dunka skallen i skrivbordet.
tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

för att man ska slippa dumma frågor av flickor och pojkar som borde veta bättre på forum har man öppnat en kommunalverksamhet dit du borde vända dig så jag slipper dunka skallen i skrivbordet.tack!

men hjärtat... kan inte du ägna dig åt saker som greenpeace istället för att slänga energi på att störa dig på um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

men hjärtat... kan inte du ägna dig åt saker som greenpeace istället för att slänga energi på att störa dig på um?

varför skulle ett engagemang i greenpeace gör någon som helst skillnad?
fyi, stör mig inte på um, stör mig på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

varför skulle ett engagemang i greenpeace gör någon som helst skillnad?fyi, stör mig inte på um, stör mig på dig.

Du kan hjälpa världen istället för att slänga energi på onödigheter, rent av barnsligt enligt mig.
Haha, tack du fick mig att le. Men helt ärligt... haha... vad är det du stör på, är det dom små prickarna på skärmen som tellsammans bygger upp mitt användarnamn och min avatar, haha. Roh al Biet habibti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror inte ökad bröststorlek till viss del på ökad aptit?
det märkte jag nämligen, när jag åt mer blev brösten större, hur konstigt det än låter.

Dold text: obs obs alla tråkisar som inte förstod, jag var lite ironisk på ett ställe


   
SvaraCitera