Aviseringar
Rensa alla

p-piller


Ämnesstartare

Har haft pojkvän i snart 9 månader, och jag har PRECIS börjat med p-piller , dumt av mig efter att ha varit gravid en gång innan då det blev missfall.
Började med p-piller denna månaden, hur lång tid tar det innan det börjar verka och man inte kan bli med barn? vet ej om det är säkert eftersom han började spruta i mig några dagar efter jag tog det första pillret.


   
Citera

Kondom FTW


   
SvaraCitera

Tog du första tabletten på första mensdagen är du säker sen första dagen. Tog du inte det på första mensdagen ska man använda kondom i 7 dagar för att vara säker på att man är skyddad.


   
SvaraCitera

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

S3ON:

Kondom FTW

+ detta borde du för fasen tagit upp med personen som skrev ut pillren åt dig!!!!!!! dagens jävla ungdomar fattar ingenting.


   
SvaraCitera

S3ON:

Kondom FTW

kanske skulle varit bra att ta reda på hur tid du skulle vänta innan du hade oskyddat sex?


   
SvaraCitera

känns ju bra att du valt att skydda dig nu i alla fall, eftersom du tydligen gjort alla fel du kunnat innan.

annars gäller

Djungelvrålet:

Tog du första tabletten på första mensdagen är du säker sen första dagen. Tog du inte det på första mensdagen ska man använda kondom i 7 dagar

så ja du kan vara gravid, igen


   
SvaraCitera