Aviseringar
Rensa alla

P-piller


Ämnesstartare

Hur skaffar man lätt p-piller utan att föräldrar vet om? och hur mycket kostar det isåfall??[rolleyes]


   
Citera
höna

gå till ungdomsmottagningen[tard] kostar fett lite, typ 30 spänn för 1 paket typ som räcker ett halvår. var så länge sen jag köpte d hähä


   
SvaraCitera

höna:

var så länge sen jag köpte d hähä

undra varför[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
höna

asssså fu[blush]


   
SvaraCitera

Man går till en ungdomsmottagning, och det är gratis tills man typ är 25 tror jag, så är det i alla fall här [bigsmile] Men det varierar beroende vart man bor tror jag [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

gå till ungdomsmottagningen kostar fett lite, typ 30 spänn för 1 paket typ som räcker ett halvår. var så länge sen jag köpte d hähä

haha men okej! lätt värt de! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikkan-:

Man går till en ungdomsmottagning, och det är gratis tills man typ är 25 tror jag, så är det i alla fall här Men det varierar beroende vart man bor tror jag

hahaha frågar man lixom bah om p-piller där elelr vah? [crazy]


   
SvaraCitera

fast det är ingen anledning till att sluta använda kondom med folk du inte vet har sjukdomar eller inte [no-no]


   
SvaraCitera
Mandan

Här gick rabatt gränsen på p-piller vid 20 år. Innan dess kostade det 50 kr/3 mån. Ett tips är att försöka få en lite billigare sort p-piller för att den slippa betala hur mycket som helst när du väl måste betala dem själv. Dem jag har kostar ca 870 kr/år.. Lite väl dyra men orkar inte byta då jag mår bra på dessa i jämförelse till dem jag började med som gav konstanta psykbryt.


   
SvaraCitera

Haha ja gå dit, säg att du vill börja med p-piller, sen kanske du får en ny tid, och då får du träffa nån som mäter blodtryck å frågar lite saker, sen bara hämta ut på apoteket [wink][y]


   
SvaraCitera
kook
 kook

man går till ungdomsmottagningen, i vissa landsting är det gratis, i vissa får man betala en viss summa. lycka till


   
SvaraCitera

hur mycket det kostar beror på landstinget ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fast det är ingen anledning till att sluta använda kondom med folk du inte vet har sjukdomar eller inte

haha näe men har en kille o så, haha så tänker ju inte direkt ligga meed alla andra! [wink]
sen vorre det mkt smidigare så man slapp kondomen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha öö, men ngn som vet vad det kostar och hur det är i borås/västragötaland haha, om de e ngn som råkar bo hära åxå! [wink][bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera