Aviseringar
Rensa alla

p-piller för män


schim: Jo kan motverka oxå. Men är lätt hänt att man inte får rätt piller. Många har fått åkt på akuten pga det

shatter: det kan gå åt båda hållen. för vissa reducerar det mensvärken som du säger, för andra blir det värre.

Damn, sugigt värre
btw, läste för ett par år sedan att tjejer som käkar p-piller blev typ "mentalt" gravida så deras syn på världen och prioriteringar ändrades och det som fokuserades mest på var att deras intresse i killar förändrades men jag minns inte hur eller vad poängen var.

btw schism, större bröst är väl något som de flesta tjejer vill ha eller har jag missat något?
kändes som du listade det som en con


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Lutar mest åt nej, beroende på biverkningar
om det leder till ökad testosteronproduktion eller något positivt så fuck yeah ge mig men annars nej

få biverkningar om några alls  http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/Manliga-p-piller-finns-men-lanseras-inte/


   
SvaraCitera

Pappbox: What? en tjej jag jobbade med fick p-piller utskrivet för att hon skulle få mindre mensvärk för den hon hade var verkligen verkligen illa, jag tyckte så jävla synd om henne så det inte var klokt men efter piller verkade hon iaf må bättre

Det är individuellt, och det finns även många olika typer a p-piller.
Vissa får sådana besvär att de tvingas sluta med dem, för andra är det inga större problem.


   
SvaraCitera

Pappbox: btw schism, större bröst är väl något som de flesta tjejer vill ha eller har jag missat något?
kändes som du listade det som en con

Har man redan stora bröst är det nog inget man vill förvärra. Inget roligt för ryggen.


   
SvaraCitera

Känns inte särskilt nödvändigt för mig att trycka i mig p-piller, röstar på ja ändå för hade gjort det annars


   
SvaraCitera

shatter: få biverkningar om några alls http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/Manliga-p-piller-finns-men-lanseras-inte/

Man blir lite ledsen. Man tycker att de första som lanserar en produkt borde kunna tjäna bra med pengar, men jag har ingen koll på läkemedelsbranchen.


   
SvaraCitera

shatter: få biverkningar om några alls

Crap, annars hade det varit intressant typ som lagligt dopingmedel om skiten haft positiva biverkningar men sådan tur har man ju inte

aristoteles: Har man redan stora bröst är det nog inget man vill förvärra. Inget roligt för ryggen.

I guess...dock har jag ingen aning om varför de mest späda tjejerna jag vet om båda två har silikoninplantat om inte för att de vill ha stora trots ryggbekymmer som medföljer så ett alternativ utan operation vore väl att föredra?
detta ligger ju låååååångt utanför min comfort zone så jag är rätt nollad vad gäller kunskap här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Damn, sugigt värre
btw, läste för ett par år sedan att tjejer som käkar p-piller blev typ "mentalt" gravida så deras syn på världen och prioriteringar ändrades och det som fokuserades mest på var att deras intresse i killar förändrades men jag minns inte hur eller vad poängen var.

btw schism, större bröst är väl något som de flesta tjejer vill ha eller har jag missat något?
kändes som du listade det som en con

jag skulle inte vilja ha större bröst, gör fan ont när det växer, är jäkligt glad and den perioden i mitt liv ligger bakom mig.  
Jo, p-piller har en massa biverkningar som inte alltid är så positiva.  exempelvis "Majoriteten av mina kvinnliga vänner har upplevt ångest, ovanligt stormiga eller ovanligt dämpade känslor samt minskad sexlust i samband med att de tagit p-piller. Hur kan det vara accepterat att kvinnor går runt och mår såhär dåligt? Hur kan de män som vissa av de här kvinnorna ligger med tycka att det är okej att deras partner går runt och har ångest?"  
för att inte tala om att det är kört om man missar att ta pillret en dag. tänk dig vilken press. 


   
SvaraCitera

shatter: Ja

Om eventuella biverkningar inte är för dåliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: Crap, annars hade det varit intressant typ som lagligt dopingmedel om skiten haft positiva biverkningar men sådan tur har man ju inte

det har inga positiva effkter så vitt jag vet, men har inte läst på så mycket. 


   
SvaraCitera

Pappbox:

Crap, annars hade det varit intressant typ som lagligt dopingmedel om skiten haft positiva biverkningar men sådan tur har man ju inte

I guess...dock har jag ingen aning om varför de mest späda tjejerna jag vet om båda två har silikoninplantat om inte för att de vill ha stora trots ryggbekymmer som medföljer så ett alternativ utan operation vore väl att föredra?
detta ligger ju låååååångt utanför min comfort zone så jag är rätt nollad vad gäller kunskap här

Jag tror ju inte att dessa två kan representera världens kvinnor dockTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Om eventuella biverkningar inte är för dåliga.

Hjärta 

så om biverkningar är liknade till de kvinnor har säger du nej då? 


   
SvaraCitera

shatter: exempelvis

Studier kring det hela är ju ett snårigt ämne må jag säga, samband mellan två saker kan i vissa fall vara inbillat och det är sjukt svårt att avgöra utan extensiv dokumentering vem som upplever vad i vilken utsträckning och p.g.a vad
tjejer som käkar p-piller är ju oftast i förhållande och det kan väl bidra på något plan antar jag

shatter: det har inga positiva effkter så vitt jag vet, men har inte läst på så mycket.

Även om så känns det jävligt omständigt att lägga vantarna på nu när jag inte tävlar eller något, muta något random tjejbekant för att hänga med och lura till mig p-piller bara för sakens skull känns lagom efterblivet

aristoteles: Jag tror ju inte att dessa två kan representera världens kvinnor dockTumme upp

Förvisso, tänkte mer att jag jämt hör tjejer tjöta om att de önskar de hade större tuttar så ser inte hur det kan vara en dålig sak om något faktiskt ger det till dem men bevisat här i tråden så kan väl de bli för stora
bäst att inte lägga sig i den debatten är min enda tanke just nu 🙂


   
SvaraCitera

shatter:
så om biverkningar är liknade till de kvinnor har säger du nej då? 

Har faktiskt inte koll på alla biverkningar kvinnor kan få. Men jag skulle kunna testa för att se vilka biverkningar jag eventuellt får och sedan bestämma om jag vill fortsätta med pillren eller ej.

Den biverkning jag antagligen skulle vara mest rädd för att minskad testosteronnivå.


   
SvaraCitera

Pappbox:

btw schism, större bröst är väl något som de flesta tjejer vill ha eller har jag missat något?
kändes som du listade det som en con

Önskar jag hade mindre. Tänk dig en 16 åring, har en normal C kupa, börjar käka piller. Vips så vart det en E kupa. Ryggproblem,  blickar och annat negativt. Jag kategoriserar bröst i olika kategorier: krusbär, små, normala, stora och gigantiska. Många av krusbär och små vill ha större och många av stora pch gigantiska vill ha mindre. Man vill ha det man inte har  Glad


   
SvaraCitera