Aviseringar
Rensa alla

P-piller + knark = ??


Ämnesstartare

Hej svej!

Jag tar p-piller, och undrar om att t.ex. röka på tillsammans med detta skulle uppnå oönskade effekter? Eller något annat; syra, ecstasy..? Förstår väl att det inte är "rekommenderat" eller whatever, men tänkte mer enstaka fall.

Tack på förhand [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

ne kan inte tänka mig det[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Risken är ungefär så |-| liten. Kör på för fan! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaaa p-pillrish e knarkish assååow :D:D:D ;D<3


   
SvaraCitera

Det är lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tusen tack för era svar. [love]


   
SvaraCitera

Röka kan man blanda med allt utan att det är farligt sen hur rusen blir är upp till än själv hur man vill ha det. Sen har jag läst någonstans om att med vissa narkotikaklassade läkemedel så kan p-pillerns effekt slås ut under tiden man är påverkad av läkemedlet. Hittar inte källan just nu, men sök på Google så ska du se att det ordnar sig efter några sökningar... [wink][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det gör inget..


   
SvaraCitera

paleshelter:

Jag tar p-piller, och undrar om att t.ex. röka på tillsammans med detta skulle uppnå oönskade effekter? Eller något annat; syra, ecstasy..? Förstår väl att det inte är "rekommenderat" eller whatever, men tänkte mer enstaka fall.

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thcl:

Sen har jag läst någonstans om att med vissa narkotikaklassade läkemedel så kan p-pillerns effekt slås ut under tiden man är påverkad av läkemedlet. Hittar inte källan just nu, men sök på Google så ska du se att det ordnar sig efter några sökningar..

aldrig sett. men vissa antiepileptika slår ut p-piller ;s eller finns en del misstankar om de


   
SvaraCitera

paleshelter:

ag tar p-piller, och undrar om att t.ex. röka på tillsammans med detta skulle uppnå oönskade effekter? Eller något annat; syra, ecstasy..? Förstår väl att det inte är "rekommenderat" eller whatever, men tänkte mer enstaka fall.

Tack på förhand

Du ska ju fete mixa och nå den absoluta "drog-drömmen" [tard][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga den som skrev ut pillerna [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna

Floppsen:

Fråga den som skrev ut pillerna


   
SvaraCitera

du ska inte göra det för det är olagligt! 3 2 1 massor citeringar...


   
SvaraCitera