Aviseringar
Rensa alla

P-piller + knark = ??


Upprepar detta: Antiepileptika slår ut p-piller
+ Fråga den som skrivit ut dom
+ Du kan röka cb vad du än går på för mediciner

Tillägger: Koltabletter eller vad det heter slår även de ut pillerna. Dock är det inte knark, men det kan ju vara bra att veta kanske?


   
SvaraCitera

du kan bli så borta så du glömmer o ta ett piller o blir på smällen, kan ju va jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ppiller påverkar vel bara hormoner medans knark oftast bara påverkar diverse signalsubstanser lr va de heter?

+ vet flera som knarkar som går på ppiller

= det är nog lungt = >


   
SvaraCitera

farbror gugge:

ppiller påverkar vel bara hormoner medans knark oftast bara påverkar diverse signalsubstanser lr va de heter?

Väl*

Det du säger stämmer till viss grad. Eftersom narkotika påverkar signalsubstanser så påverkas också hormonerna.

Hur det funkar med diverse narkotika och P-piller så tror jag inte det finns någon direkt forskning kring hur det faktiskt påverkar varandra. Tråden består ju bara av massa gissningar just nu så skulle inte direkt lägga någon vikt vid vad folk säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VictorBjelkholm:

tror jag inte det finns någon direkt forskning k

men eftersom jag tror att en ganska stor del av alla människor äter p-piller, och en ganska stor del av alla människor knarkar, så hade det nog funnits forskning om de påverkade varandra : P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kör på för fan!

Förstår inte varför folk uppmuntrar andra till att ta knark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne de påverkar inte direkt samma del av kroppen[rolleyes]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men eftersom jag tror att en ganska stor del av alla människor äter p-piller, och en ganska stor del av alla människor knarkar, så hade det nog funnits forskning om de påverkade varandra : P

Det är vad du tror ja. Jag pratar forskning. Vet du att det är två olika saker?


   
SvaraCitera

Nekro.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera