Aviseringar
Rensa alla

P-piller neovletta 28


Ämnesstartare

Jag har använt p-piller neovletta i 2 veckor nu ungefär, mensen har tagit slut, men mina flytningar började förändras, nu har jag fått gula flytningar istället för genomskinliga. Är det normalt? Jag har läst om att man kan få förändrade flytningar om man tar det, men är lite osäker ändå. Vet att man kan få biverkningar men vad tror ni? Har ni fått nått liknande biverkningar av p-pillret ?


   
Citera

Jag fick enstaka blödningar, men inget som liknar ditt symptom.. Om det står att man kan få förändrade flytningar så är det säkert inget att oroa sig för :). Skriv i frågor och svar eller fråga på ungdomsmottagningen om du är osäker ändå ^^


   
SvaraCitera

jag är på min första månad nu, och har fått en massa mellanblödningar:( skitjobbigt. men inget sådant som du fått.


   
SvaraCitera

jag tog neovletta i 5 dagar bara lol, mensen blev annorlunda och jag hade vidrig mensvärk i 3 dagar vilket jag aldrig brukar ha, visst gör de ont men inte i 3 hela dagar, humöret blev jätte konstigt av dom också, jag blev verkligen jätte deppig även efter mensen, så efter jag tagit dom i 5 dagar insåg jag att dom gör livet till ett helvete så jag slutade [n] jag tänkte inte ge dom 3 månader i mitt liv att förstöra


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera