Aviseringar
Rensa alla

p-piller och hemligt budskap


Ämnesstartare

God morgon.

När jag vaknade upp idag kunde jag inte kliva ur sängen eftersom hela luktade Albin. När den ena kudden tappat lukten, tog jag nästa och sov en timma till!

Nu mår jag så bra så att jag vill ut och springa!

Så min fråga till er: Hur länge brukar det ta för eran mens att komma efter att du har slutat ta ditt p-piller?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad sött.[cute]

Och.. äh. 2-3 dagar tror jag. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Och.. äh. 2-3 dagar tror jag. :s

Hmm. okej.


   
SvaraCitera

2-3 dagar. Har tagit nästan 4-5 dagar någon gång också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ni tillsammans eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

4-5 dagar någon gång också.

[y]

Maj Lis Lööw:

Är ni tillsammans eller något?

Äh, sånt orkar jag inte tänka på för tillfället.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Så min fråga till er: Hur länge brukar det ta för eran mens att komma efter att du har slutat ta ditt p-piller?[smile]

Använder p-plåster, men det är väl ungefär samma sak. Brukar ta några dagar. Från 3 dagar till en vecka. Det är jobbigt när man planerar noga att man ska ta bort plåstret, få mens, och sedan vara mensfri veckan därpå, men så kommer aldrig mensen. [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Använder p-plåster, men det är väl ungefär samma sak. Brukar ta några dagar. Från 3 dagar till en vecka. Det är jobbigt när man planerar noga att man ska ta bort plåstret, få mens, och sedan vara mensfri veckan därpå, men så kommer aldrig mensen.

Jo jag ska ändå till ungdomsmottagningen snart eftersom mina p-piller börjar ta slut. Tänkte testa och se om andra fungerar bättre för jag tror att mina kraftiga svettningar beror mycket på dem jag har nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte har haft äs så länge att jag inte har någon[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

vet inte har haft äs så länge att jag inte har någon

[sad]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Tänkte testa och se om andra fungerar bättre för jag tror att mina kraftiga svettningar beror mycket på dem jag har nu.

Jag tror att dina (och alla andras) kraftiga svettningar beror på den fasansfulla och mardrömslika värmen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag tror att dina (och alla andras) kraftiga svettningar beror på den fasansfulla och mardrömslika värmen.

Fast jag har det även på vintern[sad]


   
SvaraCitera