Aviseringar
Rensa alla

p-piller, större bröst ? bli fetare ?


Ämnesstartare

folk säger ju att man ofta får större bröst av p-piller, och endel säger att man går upp i vikt, har även hört att man får "kvinnligare former", så då undrar jag, får man bara större bröst för pga att man går upp i vikt (på resten av kroppen också ) eller växer enbart brösten ?

och om man går upp i vikt, sätter sig det mesta av fettet på typ låren rumpan höfterna och brösten, eller blir man bara allmänt fetare ?
morsan sa att många hon känner som börjat med p-piller har fått värsta "päronkroppen", och det är typ så jag vill ha, alltså stor underkropp ^^ men vill inte bli fetare typ på magen och så


   
Citera

Det är ju, som vi alltid har sagt, individuellt. Jag har gått från 75C till 80B på en månad, dock vet jag inte om det är tack vare p-pillerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är ju, som vi alltid har sagt, individuellt

jo jag vet att det inte är alla som reagerar på sånt och får biverkningar, men om man väl får det menar jag, i regel alltså hur blir det


   
SvaraCitera

alla som jag sett som börjat käka p-piller har bara gått upp i vikt :S


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

jo jag vet att det inte är alla som reagerar på sånt och får biverkningar, men om man väl får det menar jag, i regel alltså hur blir det

Jag har inte gått upp i vikt, fått större bröst, har former (men det liggeri släkten), mindre finnar och svettas mindre.

Och mindre mensvärk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

eller växer enbart brösten ?

det varierar. min grannes grannes kompis langares polares kompis farsas övervakares kärring fick mindre


   
SvaraCitera

Harpyja:

svettas mindre

Varför har dina avatarer alltid vingar? [smile]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Varför har dina avatarer alltid vingar?

För att en harpyja är en av Hades elaka kvinnofåglar.


   
SvaraCitera

Harpyja:

För att en harpyja är en av Hades elaka kvinnofåglar.

Är du en succubi? :<


   
SvaraCitera

oj. är det värt att börja med p-piller om det är det enda sättet att vinna tillbaka mitt kroppsfett?????????+++++++++


   
SvaraCitera

Tickstart:

succubi

Ser ju likadant ut fast harpyjor ser alltid ut så, de förvandlas inte.[cool]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ser ju likadant ut fast harpyjor ser alltid ut så, de förvandlas inte.[cool]

Men du är ond, om jag uppfattat det hela korrekt? :c


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men du är ond, om jag uppfattat det hela korrekt? :c

Inte för tillfället, mest förstörd.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Inte för tillfället, mest förstörd.

Well alright then 🙂


   
SvaraCitera

Tickstart:

Well alright then 🙂

Jao


   
SvaraCitera