Aviseringar
Rensa alla

p-piller, större bröst ? bli fetare ?


Harpyja:

Jao

Eh, hade inte tänkt sluta där 😛 Silly woman 🙂
Vad är det som är fel? :c


   
SvaraCitera

Tickstart:

Eh, hade inte tänkt sluta där 😛 Silly woman 🙂
Vad är det som är fel? :c

Du gjorde en avslutat mening :O

Nej men mest privata saker. Sämst betyg i skolan, dåligt med vänner och nu så vill pågen ta paus för att hitta nya vänner.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Du gjorde en avslutat mening :O

Vet, för du trodde jag skulle fråga direkt 😉

Harpyja:

Sämst betyg i skolan, dåligt med vänner och nu så vill pågen ta paus för att hitta nya vänner.

Äh vafan det är inte hela världen, mina betyg är inga höjdare, och jag har inte ens en pojkvän från första början o:
Måste gå nu tyvärr :/ You'll be alright [smile]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Vet, för du trodde jag skulle fråga direkt 😉

Trodde och trodde. Jag tänkte inte så mycket på't.

Tickstart:

Måste gå nu tyvärr :/ You'll be alright

bye bye


   
SvaraCitera
elinc

SUKOF:

oj. är det värt att börja med p-piller om det är det enda sättet att vinna tillbaka mitt kroppsfett?????????+++++++++

Ja, jag funderar nästan på det. Min rumpa existerar inte riktigt. Kommer jag kanske få en rumpa av p-piller? [rolleyes]


   
SvaraCitera

elinc:

Ja, jag funderar nästan på det. Min rumpa existerar inte riktigt. Kommer jag kanske få en rumpa av p-piller? [rolleyes]

vill också ha en rumpa. OCH LÅR!


   
SvaraCitera
elinc

SUKOF:

vill också ha en rumpa. OCH LÅR!

JA! Jag har inget av dom.
Men jag kom på en gång att man inte ska oroa sig över saker som inte ens finns, och mina lår och rumpa ofinns i högsta grad.
Men vafan, OM p-piller liksom skulle hjälpa, så bangar jag verklgien inte. Kanske slipper en del av mensvärken också. Den orsakade så jag inte ens kunde sova inatt. [n]


   
SvaraCitera

elinc:

Kanske slipper en del av mensvärken också. Den orsakade så jag inte ens kunde sova inatt. [n]

Ja precis! Jag vill inte leva när jag har mensvärk. Det är det värsta jag vet.


   
SvaraCitera

Stephen:

alla som jag sett som börjat käka p-piller har bara gått upp i vikt :S

Har aldrig drabbat mig. Alls. [party]


   
SvaraCitera
elinc

SUKOF:

Ja precis! Jag vill inte leva när jag har mensvärk. Det är det värsta jag vet.

Ja ellerhur! Kul att man ska slösa bort tid varje månad genom att leva utan livsglädje liksom. Shit, när man tänker efter så borde vi verkligen bli mer ompysslade och få choklad och sånt.


   
SvaraCitera

elinc:

Ja ellerhur! Kul att man ska slösa bort tid varje månad genom att leva utan livsglädje liksom. Shit, när man tänker efter så borde vi verkligen bli mer ompysslade och få choklad och sånt.

EXAKT! Jag vill ta livet av mig 7 dagar i månaden! HERREGUD LIVET UT:


   
SvaraCitera

Beror på p-piller och person. [rolleyes]
Du får väl pröva dig fram.

Av Cerzette fick jag mellanblödningar och finnar och av Nouvletta hände ingenting. Grinade mer första månaden typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Ja, jag funderar nästan på det. Min rumpa existerar inte riktigt. Kommer jag kanske få en rumpa av p-piller?

SUKOF:

vill också ha en rumpa. OCH LÅR

samma här fan, men de e nog inte värt det om jag ska gå upp i vikt på övriga kroppen också (då blir det ju liksom ingen skillnad på kroppsformen).

I love Lucy:

Beror på p-piller och person.
Du får väl pröva dig fram.

aa men..tänk om jag käkar p-piller och så blir jag fet, då är det ju för sent, jag skulle inte klara av att banta.


   
SvaraCitera
elinc

SUKOF:

EXAKT! Jag vill ta livet av mig 7 dagar i månaden! HERREGUD LIVET UT:

JA! Fast du verkar ha det värre än mig, jag har det bara riktigt jävligt i början. Men faktiskt, hela veckan är jobbig. Shit, jag börjar bli mer och mer taggad på att börja med p-piller!

kimberlyjoness:

samma här fan, men de e nog inte värt det om jag ska gå upp i vikt på övriga kroppen också (då blir det ju liksom ingen skillnad på kroppsformen).

Nja, det förstås. Man vill ju inte skaffa värsta jättemagen eller nåt plötligt.


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

större bröst av p-piller

De sväller

kimberlyjoness:

går upp i vikt

Jag gick ner 10kg på 3 månader med mina förra piller[n]


   
SvaraCitera