Forumet - p-piller till 14 årig

p-piller till 14 årig

5962 0 121
Idag ringde mamma för att beställa tid hos barnmorskan åt mig, men det blev ju inget eftersom att dom helst inte skriver ut p-piller till ungar under 15 år (jag är 14).
Men om vi ville kunde vi få komma dit på samtal, med pojkvännen med såklart. Få kondom eller nåt också.
Och OM vi nu går på samtal kommer hon ju få redan på våra åldrar, och då han är äldre än mig begår han ju rent lagmässigt våldtäckt på mig om vi har sex (av just den anledningen vill dom inte skriva ut p-piller, dom främjar till brott om dom skriver ut då)
Men om dom nu istället är villig att ge oss en kondom främjar dom ju fortfarande till brott ?

Spana också in:

Cacaoxo:

men låt han köpa kondom från nån affär lr nåt så slipper ni det skitet

hela grejen med p-piller var att vi skulle slippa kondom liksom.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Kondomer tar man själv i skålar som finns i väntrummet och/eller i mottagningsrummet.

Nintendo:

Inte på alla mottagningar.

knappast på våran, kan slå vad om det, speciellt som hon sa att vi kunde få en.
Nintendo:

Inte på alla mottagningar.

Ska dock vara så

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Skentrevlig:

Som förälder skulle jag nog vara obekväm med att förenkla för en buse att ta min dotters ros .

Jag skulle hellre se att min dotter hade skyddad sex än oskyddat.

Fast jag skulle aldrig acceptera att en vuxen människa satte på min dotter iof.
maaaarika:

och varför tycker du det egentligen ?[confused]

Tycker nog de flesta [rolleyes]

Varför inte vara barn när du är barn och knulla när du är mogen för det istället. Tycker din mamma är oansvarig som ens låter dig ha sex.

Sen är det inte olagligt att din kille har sex med dig om han är under 18år har jag för mig.