Forumet - p piller

p piller

1972 0 15

Spana också in:

Reeeetooo:
Vad jag har hört så måste man inte äta första dagen på mensen, ger dock tydligen bäst skydd första veckan eller nåt liknande. Inte så insatt längre Rodnar
aha, jag trodde att en måste göra det för att det ska bli rätt med cykeln.. så att en har ätit sina 21 piller till nästa gång en "ska" få mens.. men har heller aldrig varit så insatt/förstått det där trots att jag haft mens i 8 år PartyParty

Bell:
aha, jag trodde att en måste göra det för att det ska bli rätt med cykeln.. så att en har ätit sina 21 piller till nästa gång en "ska" få mens.. men har heller aldrig varit så insatt/förstått det där trots att jag haft mens i 8 år PartyParty
ja, så är d du hade rätt från början lol

Bell:
Va rätt insatt i det hela när exet tog piller men nu senaste halvåret har man ju bara tappat all kunskap typ Galen

amsi:
jo, det är bäst, annars får man oregelbundna blödningar och hon ville ju inte blöda 
Ah fast är det garanterat att man får oregelbundna blödningar? Tror inte mitt ex fick det när hon inte orkade vänta till mens 

Reeeetooo:
Va rätt insatt i det hela när exet tog piller men nu senaste halvåret har man ju bara tappat all kunskap typ Galen

Ah fast är det garanterat att man får oregelbundna blödningar? Tror inte mitt ex fick det när hon inte orkade vänta till mens 
så för att en person som tagit 1 sort inte fått det betyder det att allmän fakta är fel?

Reeeetooo:
Nej det sa jah inte? Sa ba att det inte behöver vara garanterat att man får blödningar. Men kör du på din allmäna fakta 
jag frågade dig. du baserar din fakta på en person, jag baserar min på tjugotals samtal med gynekolog, vänner som tar p-piller, min egen erfarenhet+att om man inte tar dom på mensens första dag tar det en-två veckor tills man är skyddad