Aviseringar
Rensa alla

P-plåster


Ämnesstartare

Complicated:

hmm okej... får väl överväga saken då.. vem stoppar in den? jag elr någon annan? är dom lätta att ta ur och byta? dyra?

du stoppar i den själv, är hur lätt som helst att ta ur och sätta i, och där sitter den i tre veckor. jag betalar typ 60 för ett års ringar.. får rabatt via ungdomsmottagningen så skaffa via där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker den är så bra för att man behöver bara tänka på att ta ur och sätta i den en gång i månaden och jag har inte fått några biverkningar av den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du stoppar i den själv, är hur lätt som helst att ta ur och sätta i, och där sitter den i tre veckor. jag betalar typ 60 för ett års ringar.. får rabatt via ungdomsmottagningen så skaffa via där.

niiiice!


   
SvaraCitera

P-plåster verkar skiiitjobbigt. Föreslår p-stav i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P-stav är riktigt bra idé, piller är lätt att glömma och plåster kan var jobbigt och i vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

men äckligt och ha den i sig hela tiden?
känns den inte? vid sex och så?

tror jag läste att man kan ha den ute 3 timmar MAX och fortfarande vara skyddad, t.ex om man inte vill ha den inne under sex eller så [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Caboose:

P-stav är riktigt bra idé, piller är lätt att glömma och plåster kan var jobbigt och i vägen.

Oki!

enhimmelskdrog:

tror jag läste att man kan ha den ute 3 timmar MAX och fortfarande vara skyddad, t.ex om man inte vill ha den inne under sex eller så

Aså[surprised] ja då är ju saken biff![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Aså[surprised] ja då är ju saken biff![bigsmile]

men som sagt, har bara för mig att jag läste det någonstans. är ej 100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men som sagt, har bara för mig att jag läste det någonstans. är ej 100%

jag får kolla upp det![smile]


   
SvaraCitera