Aviseringar
Rensa alla

p-ring


Ämnesstartare

Någon som har testat p-ring och kan berätta vad ni tyckte om det? Fördelar och nackdelar.


   
Citera
Ämnesstartare

ingen?


   
SvaraCitera

Ingen. Ingen i hela, vida universum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har provat p-ring tyckte den var bra, man behövde inte komma ihåg att ta ett piller dagligen, bara komma ihåg var tredje vecka att ta ut den ha uppehåll en vecka och sen sätta in en ny. Sen hade jag väldigt lite biverkningar av den också. En biverkning som gjorde att jag slutade med den var dock att jag hela tiden hade UVI. Hade jag inte haft detta problem hade jag lätt fortsatt med den. En liten sak som kan vara negativt att ibland när man har sex följer den med ut eller fastnar på killens snopp, kanske inte så trevligt. Visst den var lite dyrare också än som om man äter p-piller men inte nämnvärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gamla tjejen hade det, hon tyckte det funkade jättebra, och de gjorde jag också 🙂 Inget nämnvärt minus :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ingen. Ingen i hela, vida universum.

Moget svar.

Till er andra två, tack för svaren. Det där med att den fastna på snoppen under sexet kan man ju lösa genom att ta ut den innan [smile]


   
SvaraCitera

SnyggL:

Moget svar.

eller hur.


   
SvaraCitera

vad sägs om att googla? då lär du hitta femtusenmiljarder svar. du kanske inte vet hur man gör, men gå in på google och skriv "p-ring forum" så kommer en massa diskussioner komma fram. eller varför inte "p-ring fördelar nackdelar"

ok ok ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vad sägs om att googla? då lär du hitta femtusenmiljarder svar. du kanske inte vet hur man gör, men gå in på google och skriv "p-ring forum" så kommer en massa diskussioner komma fram. eller varför inte "p-ring fördelar nackdelar"

Du tror inte att jag har gjort det? Varför finns detta forum om man inte får fråga om andras åsiker :S

usch oseriöst detta forum är. Och töntiga människor det finns i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ewelajna:

Jag har provat p-ring tyckte den var bra, man behövde inte komma ihåg att ta ett piller dagligen, bara komma ihåg var tredje vecka att ta ut den ha uppehåll en vecka och sen sätta in en ny.

Satte faktiskt in min i lördags 😛 Men hittills funkar det super! Den känns inte alls och min pojkvän tycker inte att den känns heller 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag satt in min förra veckan nu [smile] Känns inte alls, trodde det skulle kännas när man hade sex, men det gjorde den inte 🙂[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnyggL:

Någon som har testat p-ring och kan berätta vad ni tyckte om det? Fördelar och nackdelar.

Jag har haft min inne ett tag nu, är inne på min 4 ring.
Jag tycker inte at det känns någonting, det funkar super under sex 🙂

Däremot, precis som alla preventivmedel så finns det biverkningar. Då jag var på UM så sa de att jag fått mer biverkningar av det än de flesta eftersom det är så låga doser. Men jag har märkt av det tydligt.
1. Mina tuttar har växt, kaboom.
2. jag har lagt på mig 3 kilo
3. Humörsvängningar
4. Mer rumpaa

Till följd av detta så har jag gråtit oftare, fått bristnigar på brösten (kan jag leva med jippie[bigcheers]) och fått lite komplex.

Men det där e jag. Jag är känslig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InteOkej:

1. Mina tuttar har växt, kaboom.
2. jag har lagt på mig 3 kilo
3. Humörsvängningar
4. Mer rumpaa

Till följd av detta så har jag gråtit oftare, fått bristnigar på brösten (kan jag leva med jippie) och fått lite komplex.

Men det där e jag. Jag är känslig

Biverkning 1 skulle inte skada 😉

Jag har ätit minipiller/ ppiller i 1.5 år ungefär innan, och har mått väldigt dåligt psykiskt, så det kan nog inte bli sämre iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnyggL:

Jag har ätit minipiller/ ppiller i 1.5 år ungefär innan, och har mått väldigt dåligt psykiskt, så det kan nog inte bli sämre iaf 🙂

Nej det blir nog inte sämre om inte biverkningarna gör så att du börjar må dåligt över dig själv. tex din kropp. Jag blev/är ganska osäker nu när jag gått upp i vikt.

Hoppas det blir bra för dig 😀


   
SvaraCitera

Ewelajna:

En liten sak som kan vara negativt att ibland när man har sex följer den med ut eller fastnar på killens snopp

[blush]


   
SvaraCitera