Forumet - P-ring

P-ring

1090 0 21
Började med det för tre månader sen.
Jag vet inte riktigt vad som är bra förutom att du inte behöver tänka så mycket, utan det är som en tampong man har där i tre månader.

Men att ena mitt bröst blivit typ en storlek större än den andra, jag får extra mycket mens även när jag har i den för att INTE få mens och att den är nästan omöjlig att få in och att den åker ut lite då och då överväger det possitiva lite.ä

Sen att den är skitdyr också.

Jag skulle nog föredra spiral lr vad det heter, den man trycker in i armen..

MEn vad tycker ni?
Har ni testa P-ring?
Har ni några tips?

Spana också in:

Alkizaliz:

Jag skulle nog föredra spiral lr vad det heter, den man trycker in i armen..

Du måste mena p-stav som sätts in i armen. Sprial sätts in (som redan påpekats) i livmodern, men jag har för mig att det generellt är kvinnor som fött barn som använder spiral?

Föressten vad är det med p-piller? Slarvar du att ta tabletterna eller är du allergisk?
det låter bättre, men innehåller fortfarande massa skithormoner. Jag litar inte på sånt, eftersom då vet jag inte om jag mår dåligt eller om det är biverkningar plus att mensen blir störd o massa skit. men, ja..Ska nog byta till det.

Det tar man väl typ en gång i veckan?
Fast, ska man ha plåstret på hela tiden? OCh går det inte av när man duschar?
Alkizaliz:

nästan omöjlig att få in och att den åker ut lite då och då överväger det possitiva lite

va? hur gör du liksom.. bara trycka in den långt som fan, aldrig varit med om att den åker ut

Alkizaliz:

Sen att den är skitdyr också.

va? betalar typ 60 kr för 1 år. får du inte rabatterat via ungdomsmottagningen?

Alkizaliz:

MEn vad tycker ni?

bästa preventivmedel jag provat