Aviseringar
Rensa alla

P-ring


Ämnesstartare

det låter bättre, men innehåller fortfarande massa skithormoner. Jag litar inte på sånt, eftersom då vet jag inte om jag mår dåligt eller om det är biverkningar plus att mensen blir störd o massa skit. men, ja..Ska nog byta till det.

Det tar man väl typ en gång i veckan?
Fast, ska man ha plåstret på hela tiden? OCh går det inte av när man duschar?


   
SvaraCitera

Alkizaliz:

nästan omöjlig att få in och att den åker ut lite då och då överväger det possitiva lite

va? hur gör du liksom.. bara trycka in den långt som fan, aldrig varit med om att den åker ut

Alkizaliz:

Sen att den är skitdyr också.

va? betalar typ 60 kr för 1 år. får du inte rabatterat via ungdomsmottagningen?

Alkizaliz:

MEn vad tycker ni?

bästa preventivmedel jag provat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis har dem och säger att de är the shit, d.v.s. bra. De känns inte, de är billiga, och de ger den jämnaste hormonutsöndringen.

Alkizaliz:

Jag skulle nog föredra spiral lr vad det heter, den man trycker in i armen..

Spiral är en sak man sätter i livmodern och inte alls samma sak som en p-stav (som man sätter i armen.


   
SvaraCitera

de känns inte, de är billiga, man behöver bara tänka på att ta ut och sätta i en gång i månaden, jämn hormonutsöndring, inga biverkningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

va? hur gör du liksom.. bara trycka in den långt som fan, aldrig varit med om att den åker ut

Svårt att böja den, att få in den lix. JAg trycker in den men den åker ut lite då och då.

Vissa får ju inga biverkninar men det får jag som fan så 🙂 dont like it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

va? betalar typ 60 kr för 1 år. får du inte rabatterat via ungdomsmottagningen

javetefan för jag betalar inte skiten, men hon sa något om 300 kr för tre ringar, hängde inte me riktigt men ja hörde väl fel


   
SvaraCitera

Alkizaliz:

Vissa får ju inga biverkninar men det får jag som fan så 🙂 dont like it!

bara att byta då

Alkizaliz:

javetefan för jag betalar inte skiten, men hon sa något om 300 kr för tre ringar, hängde inte me riktigt men ja hörde väl fel

jo det kostar väll så egentligen men om man är under 25 eller så får man rabatterat via um


   
SvaraCitera