Aviseringar
Rensa alla

p stav


Ämnesstartare

satte i p staven för 3 mån sen ungefär och har haft mens i 17 dagar i streck nu eller vet inte om det är mens precis men brun röda flytningar ofta och som idag t.ex har det varit ljusbruna bara än så länge iaf sen bara sådär blir det flod alltså rött då med rätt jobbigt faktiskt .. vad ska jag göra ? mamma börjar bli orolig nu och det är inte så kul och ha mens så länge heller , inte för mig eller pojkvännen [rolleyes] ..


   
Citera
Ämnesstartare

hade ingen mens alls innan dess heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget ovanligt. Fick du inte det förklarat för dig då du skaffade den. Vissa har ingen mens alls av p-stav, andra har lite då och då andra har flera mån i sträck.
Men ge det iaf. ett par veckor till och se om det inte går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det roliga är att det var inget i förrgår o igår och när jag o pojkvännen myste eller så lite så kom det igen [shake] .. fick kramp också så låg bara o grät o kved , gjorde ont o ha tampong också precis som om det e nåt sår där inne för det börjar alltid blöda när det går lite hett till [cute] , äh jag förstår inte .. konstigt att det hänt så 2 gånger bara !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han tänkte ringt akuten o så ont brukar jag INTE ha , brukar ha jätte ont annars när jag har mens värk men det var fan 5 gånger värre !


   
SvaraCitera

Usch, finns de nå positivt med P-stav eller? Min kompis flcikvän blev t om gravid när hon hade stav. Det är sådär lagom lyckat.


   
SvaraCitera
Tuvan

PlatonicLove:

Usch, finns de nå positivt med P-stav eller? Min kompis flcikvän blev t om gravid när hon hade stav. Det är sådär lagom lyckat.

Det är väldigt olika. Jag har haft min p-stav i 1½ år nu och för mig fungerar den perfekt! Blöder lite då o då med långa uppehåll, sen har mensvärken minskat avsevärt.
Sen ska P-stav vara väldigt säkert, men samtidigt så är ju ingenting (förutom att inte ha sex alls) 100% säkert!

Låt det gå ett tag o se om det ordar upp sig, kroppen kan ju vara lite förvirrad med hormonerna i början. Jag hoppas det blir bättre^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera