Aviseringar
Rensa alla

på gränsen..


Ämnesstartare

Link:

Du känner inget behov av att prata med någon du inte känner? kanske känns bra att ha möjligheten att kunna tala ut om nästan allt utan att behöva bry sig nämnvärt hur den andra kommer att reagera på det?

njae, det gör jag väl redan lite. men den jag helst vill prata med är exet, ändå. Har mått dåligt en längre tid nu och han är den enda jag pratat med under den tiden, känns bäst med honom, eftersom han redan vet all fakta så att säga.


   
SvaraCitera

Human:

De tillfällena man mår så extremt dåligt att man inte vet vad man ska ta sig till. Vad ska man göra?

prata me nån om de, ta live av sig


   
SvaraCitera

Jag säger precis som nån annan sa här, att det kanske skulle hjälpa om du prata med nån du inte känner?
Och kom ihåg, sprit är aldrig den rätta lösningen [sad]


   
SvaraCitera

Jag sover.. då slipper jag tänka på skiten iaf för ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag känner mig riktigt depp så känner jag bara för att lägga mig i sängen och sova riktigt länge...fast det blir aldrig av att jag gör det ändå. Men det är nog rätt skönt att drömma sig bort lite


   
SvaraCitera

att träna är [party][y][party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smsar / ringer någon av mina kompisar som vet om hur jag mår, äter mycket som fan, lägger mig död ner på stället (för det mesta på golvet) och hoppas på att det hela ska gå över så snabbt som möjligt..

det har också hänt att jag har tagit snaran och gått ut i skogen för att dö men sen har promenaden gett mig tillräckligt med bra humör för att jag ska ta mig i kragen, gå hem och fortsätta må dåligt liggandes i sängen eller något


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera