Aviseringar
Rensa alla

På måndag smällere


Ämnesstartare

Då börjar mitt hälsosamma liv D: Havregrynsgröt till frukost, fullkornspasta balbalbal. Inga sötsaker alls. Powerwalka 1 gång varannan dag. Ska gå ner 5-6 kg på 1-1 ½ månad. Någon som är med eller? Heheeee. Ska väll sluta snusa/röka där på kuppen med.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Samma här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

balbalbal

Ska du gå på bal????!!! [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Samma här!

Weoweo vad är ditt mål?

loom:

Ska du gå på bal????!!! [bigsmile][bigsmile]

Haha ojda

enhimmelskdrog:

lycka till [cool]

Tack [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Good Luck & Have fun


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag upptäckte att det var när jag slutade ge min kropp uppmärksamhet som jag gick ned i vikt.

Men lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag upptäckte att det var när jag slutade ge min kropp uppmärksamhet som jag gick ned i vikt.

Men lycka till.

Blir tvärtom för mig, dessvärre. Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyttigare att inte äta pasta alls. Tssssss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Weoweo vad är ditt mål?

Bli mindre tjock. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch nej, mitt liv skulle bli så tomt utan sötsaker och fett och sånt fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller en vecka, lovar! [party]

Men eh.. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till! Men du borde skippa tidskravet. Kanske svårt att gå ner när man slutar med tobaken..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nyttigare att inte äta pasta alls. Tssssss

Har provat lchf en gång förut, en dag, vaknade upp och ville dö, mådde så illa, spydde något som såg ut som flytande fett. Jag stryper det mesta skiten, dvs youghurt, smör, ost, mackor allt sådant där, och om jag äter en sallad tar jag den oftast utan pasta, men vill inte ta bort en så viktig del i maträtterna, typ köttfärssås eller kräftpasta, mest för att det är gott och man skulle tröttna på att banta och man bara satt och åt röran utan tillbehör.

Temnozor:

Bli mindre tjock. [crazy]

[y]

Slapping a Dinosaur:

Usch nej, mitt liv skulle bli så tomt utan sötsaker och fett och sånt fint.

Tror inte du skulle säga samma sak då du upptäcker att du har gått upp 5 kg på två månader [crazy][crazy]

La di fakking da:

Håller en vecka, lovar! [party]

Men eh.. Lycka till!

Aaa därför jag gått ner typ 8 kg förut.

Myksa:

Lycka till! Men du borde skippa tidskravet. Kanske svårt att gå ner när man slutar med tobaken..?

Ja, det är bara ungefärligt [smile] ja, jag vet inte hur jag ska göra det. Om jag slutar snusa/röka när jag bantar kommer jag bara bli omotiverad för att eventuellt viktnedgång inte kommer synas på vågen. Vet inte hur länge jag kommer lägga på mig extrakilon i samband med att jag slutar med tobak. Ska nog banta först och ta den grejen sedan, kanske inte ens går upp.

davvelito:

Lycka till =)

Tack [smile]


   
SvaraCitera