Aviseringar
Rensa alla

PÅ PAUS, måste bestämma mig för om jag vill fortsätta eller inte


Jag har ett stort dilemma. Jag är inte säker på vad jag vill. Jag behöver några att diskutera med, gärna tillsammans med råd. Så jag vänder mig nu till UM(hoppas det är rätt).

Tjejen jag varit tillsammans med har jag tagit typ en paus med för att jag tyckt att jag inte haft känslor för henne på länge. Nu när jag i stort sett "förlorat" henne i den meningen att jag är utan henne totalt så har jag insett att hon fyller min vardag med glädje och stabilitet vilket får mig att inte riktigt veta vad jag ska göra. Det "pirrar" ju nämligen inte i magen, såklart, men jag vet inte om det är tillräckligt att jag börjar uppskatta allt hon varit för mig för att bli tillsammans med henne igen?
Vi har varit tillsammans i 10 månader.

Hur ska jag veta om vi borde fortsätta satsa? Jag vill inte förorsaka mer smärta en vad jag redan gjort.. Hur vet jag om jag älskar henne?

HJÄLP(KONSTANT UPPDATERING AV SIDAN)


   
Citera

Testa och säga att du är gravid, och om hon stannar kvar. Isåfall är det äkta kärlek.


   
SvaraCitera

....
du kan inte ens ha läst mitt inlägg.


   
SvaraCitera

prova med aids kanske


   
SvaraCitera

Klamydia är ju mer trovärdigt.


   
SvaraCitera

Sätt er ner och prata om saken!
Eller ring 118 118, dom ska ju ha svar på allt [bigcheers]


   
SvaraCitera

118 100 var det visst ta mig fan, my bad!


   
SvaraCitera

du har varit förälskad i henne i tio månader och nu är du "bara" kär, det är så det ligger till tror jag eller så vill du typ bara ha henne som bästis.


   
SvaraCitera
time
 time

eddie663:

Det "pirrar" ju nämligen inte i magen, såklart, men jag vet inte om det är tillräckligt att jag börjar uppskatta allt hon varit för mig för att bli tillsammans med henne igen?

Du har helt enkelt slutat vara nykär och för många krisar förhållandet när det sker. Gör en mental lista med för- och nackdelar - vill du vara i ett förhållande, älskar du henne? Skulle du klara dig utan henne? Det är svåra grejer och svårt för utomstående att svara på, tyvärr.


   
SvaraCitera

Om du tycker att dina känslor har försvunnit så gör slut. Kommer bli jobbig annars.


   
SvaraCitera