Aviseringar
Rensa alla

På tal om Knivhuggning...


Ämnesstartare

å film ser man ibland att någon har blivit knivhuggen i bröstet/ryggen osv... Och på nyheterna ofc. Men borde det inte va ganska svårt att knivhugga någon i t.ex bröstet. Då det finns nyckelben och skit och bröstbenet och revbenen och alla andra ben. Kommer man verkligen igenom benet?  Har aldrigt  fattat det. Måste man inte vara jävligt stark för att gå igenom något ben med en kniv? 

P


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

De e väl oftast i magen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror nog på vilken kniv du använder, och bladet kan ju lika gärna hamna mellan revbenen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
De e väl oftast i magen?

Ja men när man väl knivhugger någon där det finns ben.


   
SvaraCitera
time
 time

AnonymHaha: Måste man inte vara jävligt stark för att gå igenom något ben med en kniv?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

om man ska knivhugga någon där så måste man vinkla kniven så att den går in vågrätt Party 

Åh, nu tänker jag på Johnny i Känn ingen sorgGråterGråter Och lyssnar för tillfälligt på låtarna från filmen HjärtaGråter  Kan vara det bästa jag någonsin sett. När Johnny målar ett svart mål med sprayfärg under För sent för Edelweiss DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk blir väl knivhuggna lite överallt på kroppen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur blir ja bra på kniva folk Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet en som blev knivad lite nedanför bröst1. något ben där hade gått sönder eller något sånt skit

+ min pappablev  knivad i ryggen och kniven hade inte kommit långt öht pga ben/muskler fast det var en krigs/jaktkniv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att knivhugga någon i börstet rakt framifrån är en rätt dålig idé. Man får antingen sticka på sidan, mellan revbenen eller vinkla eggen snett underifrån. Ryggen känns faktiskt också rätt knepigt om man inte har en ganska lång och smal kniv, därav dolkens utformning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi pratar om ting som kan stjäla livet från våra systrar och bröder Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

från våra brushor och syschor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mormror o undelatr? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

våra lapptäcken och våra uttrar


   
SvaraCitera