Aviseringar
Rensa alla

På vilket sätt gillar den här tjejen mig?


Ämnesstartare

ahoj: 14 och 21.

Censur


   
SvaraCitera
ahoj1

Volvo4life:

Du är nog mest som ett syskon, och vän, för henne. Tänk också på att åldersskillnaden är ganska stor.

trevlig-snubbe:
VEm är 14 och vem 21?

isola:

Lämna ungen ifred säger jag

S3ON:

Censur

Varför är det ett sånt fokus på hur gamla vi är? Det är ju inte ens särskilt relevant i sammanhanget. Och varför tar ni för givet att jag är intresserad av henne?

Var jag otydlig i trådstarten eller är det ni som blir överdrivet dömande och trångsynta så fort ni ser åldersskillnad? 


   
SvaraCitera

ahoj1: Varför är det ett sånt fokus på hur gamla vi är? Det är ju inte ens särskilt relevant i sammanhanget. Och varför tar ni för givet att jag är intresserad av henne?

Var jag otydlig i trådstarten eller är det ni som blir överdrivet dömande och trångsynta så fort ni ser åldersskillnad?

skillnad på ålderskillnad och pedofili..


   
SvaraCitera
ahoj1

tevepro:

skillnad på ålderskillnad och pedofili..

Läs tråden igen. Var har jag sagt att jag är intresserad av henne?


   
SvaraCitera

ahoj1:

Läs tråden igen. Var har jag sagt att jag är intresserad av henne?

Du verkar på något sätt vara intresserad av henne. Det lyser igenom i din trådstart tycker jag.  


   
SvaraCitera
ahoj1

tevepro:

Du verkar på något sätt vara intresserad av henne. Det lyser igenom i din trådstart tycker jag.  

Det är du som tar saker för givet och dömer för snabbt.


   
SvaraCitera

ahoj1:

Varför är det ett sånt fokus på hur gamla vi är? Det är ju inte ens särskilt relevant i sammanhanget. Och varför tar ni för givet att jag är intresserad av henne?

Var jag otydlig i trådstarten eller är det ni som blir överdrivet dömande och trångsynta så fort ni ser åldersskillnad? 

Naa undrar bara min Morfar var 15år äldre än min Mormor och min Farfar har ungefär lika stor ålderskillnad så jag dömer dig inte alls, de är bara det att man borde vänta två år eller så. Lite med att dina föräldrar och styvföräldrar kanske skulle tyckt de skulle vara fel men vad vet jag. Gör som du vill om hon verkar var intresserad kanske ni bör göra mer än bara gör adet vanliga 😉


   
SvaraCitera

tevepro:

skillnad på ålderskillnad och pedofili..

Du vet nog inte vad en pedofil är, en person som är 20 som tänder på 1-8åringar typ. Det är en pedofil.


   
SvaraCitera
Paseo

hon är precis som jag när jag va 14. eller kanske som jag nuförtiden också hihi. jag gillar pojkar mycket och det lyser nog igenom ganska väl i manligt sällskap.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Du vet nog inte vad en pedofil är, en person som är 20 som tänder på 1-8åringar typ. Det är en pedofil.

en pedofil i lagens mening kan vara en person som är sexuellt upphetsad av folk i åldrarna 0-15


   
SvaraCitera

tevepro:

en pedofil i lagens mening kan vara en person som är sexuellt upphetsad av folk i åldrarna 0-15

Aha


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Aha

inte din fattiga subjektiva definition.


   
SvaraCitera

tevepro:

inte din fattiga subjektiva definition.

ja den var dåligt 0-15 är ju som det är men våldtäkt och pedofili är ju ofrivillgit för offren men i detta fall är det inte något av det, dvs så långe ingen inte vill.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: ja den var dåligt 0-15 är ju som det är men våldtäkt och pedofili är ju ofrivillgit för offren men i detta fall är det inte något av det, dvs så långe ingen inte vill.

pedofili har inget att göra med att man vill eller inte nej.


   
SvaraCitera

tevepro:

pedofili har inget att göra med att man vill eller inte nej.

Sa inte det, menade inte det om man tolkade det så. Var otydlig tänkte att för offrets del är det högst ofrivilligt. En pedofil föds som sådan.


   
SvaraCitera