Aviseringar
Rensa alla

På vilket sätt skulle ni helst dö?


av ålder såklart, typ somna in. Skulle helst inte vilja bli levande begravd, brinna upp, drunka osv..


   
SvaraCitera
reben

mördad vill va i tidningen 


   
SvaraCitera
Draug

i en blodig kamp på liv och död med skarpslipade svärd, Vore väll det mest ärorika! men om jag mot alla odds lyckas bli gammal så är nog inte mitt äldre jag så värst sugen på svärdkamp till döden. Det återstår väll att se hur livets sista ögonblick kommer att se ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:(((((((((((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:

min kompis såg en motorcyklist som flög in i en lyktstolpe och bröt ryggen och dog :O

 =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av mitt egna jättekärnvapen som tar resten av världen med sig.


   
SvaraCitera

Stilla under en ek då en vän sitter bredvid och spelar cello. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kulturhen: Stilla under en ek då en vän sitter bredvid och spelar cello.

Jag kan tänka mig nåt sånt här också!!!! va vill du att hen sk aspela på cellon? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller typ i nåt hjältemodigt äventyr 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag är gammal och i sömnen. Jag vill inte veta vad som händer utan jag vill ha en fin dröm.

Min farfar skrattade i sömnen innan han dog, så vackert, föreställer mig att han drömde att han och farmor (som dog när pappa var 14) satt och spelade gitarr och skrattade tillsammans. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heroin


   
SvaraCitera

En apas melankoli:

Jag kan tänka mig nåt sånt här också!!!! va vill du att hen sk aspela på cellon? 

Vet inte.. något drömskt och passionerat #..#


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genom att rädda någon annan! Eller genom en heroinöverdos.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I EN JÄTTE STRID MED PISTOLFAJTER OCH EXPLOSIONER O JA BARA POW!! POPOW!!! BOOOM!!!!

KAAABOOOOMMWWW!!!!!! SWOSH SWHOSH!!!! VJIUMMVROOM!!!!! SEN TILL SIST MÖTER JAG MIN FIENDE PÅ TOPPEN AV EMPIRE STATE BUILDING OCH VI SLÅSS MED BARA HÄNDERNA OCH DET SLUTA MED ATT JAG RYCKER TAG I HAN OCH DRAR NED BÅDA FÖR ATT FÖRHINDRA EN SUPER ATOMBOMB SOM KAN SPRÄNGA HELA VÄRLDEN MED MASSA MISSILER O SÅNT OCH VI FALLER O HAN BLIR SPÄTTSAD PÅ EN LYKTSTOLPE OCH JAG FLYGER IGENOM EN KONTORNSBYGGNAD OCH BLIR TRÄFFAD AV ETT FLYGPLAN SOM DRAR MED MIG TILL TOPPEN AV MOUNT EVEREST OCH JAG DÖR AV FALLET O DÖR PÅ TOPPEN AV BERGET.  


   
SvaraCitera

Jag vill att det blir så att det är någon som kidnappat en liten flicka i stan och tänkt mörda henne, och är omringad av poliser, jag drar dit.. Jag springer in och hämtar flickan i smyg medans kidnapparen är på toa, jag häller ut bensin på golvet, och kastar en tändsticka på bensinen så att den antänds sådär som i filmer, sedan tar jag flickan och springer ut. Så fort jag kommer utanför dörren så slänger jag flickan så fort jag kan till en polis som fångar henne i sina armar, sedan sprängs huset en sekund senare, kidnapparen dör och jag flyger utav tryckvågen och träffas utav splitter.. gärna i slow motion om det vore möjligt. Alla andra klarar sig förutom mig och kidnapparen... Sedan ligger jag där.. Och min eventuella fru kommer fram till mig och sätter sig över mig och gråter.. Jag hostar upp lite blod och så, och säger: Kom ihåg att jag älskar dig.. wöh...*död*.. Sedan efter det så ses jag som en hjälte i all evighet, och hyllas och det sätts upp en staty utav mig i staden i framtiden.

Det är ju bara ett litet exempel.. det funkar annars med ett nackskott också 


   
SvaraCitera