Aviseringar
Rensa alla

pälsbojjor


Ämnesstartare

nu är det så här att jag ska köpa ett par pälsbojjorteknikmagasinet,så nu undrar jag vad man kan använda de till i detta sammanhang? och hur gör jag så att min flickvän ska låsa fast mina handleder med de,då hon vägrar??

HJÄLP VILL VERKLIGEN HA ETT PAR OCH ATT MIN TJEJ SKA FÖRSÖKA I ALLA FALL ATT LÅSA FAST MINA HANDLEDER!
//MYTIGERN


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA KAN NI INTE HÅLLA ER TILL ÄMNET?


   
SvaraCitera

mytigern:

HAHAHA KAN NI INTE HÅLLA ER TILL ÄMNET?

Ne[sad] Hade inget kreativt att säga tyvärr[cool] Du får visa kvinnan hennes plats i förhållandet "ovanpå dig när du sitter fast" tydligen? varför just päls? hah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Ne Hade inget kreativt att säga tyvärr Du får visa kvinnan hennes plats i förhållandet "ovanpå dig när du sitter fast" tydligen? varför just päls? hah

VF JUST PÄLS UNDRAR DU , JO JAG TYCKER ATT DET PASSAR SKAFFER INTE SÅ JÄVLIGT IN I HANDLEDERNA! SÅ DÄRFÖR BLEV DET JUST ETT PAR PÄLSBOJJOR!


   
SvaraCitera

mytigern:

VF JUST PÄLS UNDRAR DU , JO JAG TYCKER ATT DET PASSAR SKAFFER INTE SÅ JÄVLIGT IN I HANDLEDERNA! SÅ DÄRFÖR BLEV DET JUST ETT PAR PÄLSBOJJOR!

OKEJ MR. CAPS-LOCK![chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam

hahahahaha, kolla tjockisen


   
SvaraCitera

Utspädaren:

hahahahaha, kolla tjockisen

höhö[bigcheers]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Off topic lite men kan ni försöka hålla er till ämnet??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

då hon vägrar??

acceptera eller skaffa en ny tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag accepterar henne men jag vill att hon bara ska testa låsa fast mina handleder med bojjorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

ja jag accepterar henne men jag vill att hon bara ska testa låsa fast mina handleder med bojjorna

men hon vill inte? skärp dig. idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

USCH PÅ DIG! FY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej då men det var ju inte det jag efterfrågade. det jag efterfrågade var hur får jag henne att testa bojjorna på mig då hon i vanliga fall inte tycker om att testa de på mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om hon inte vill så får du väl hitta någon liberalare och sluta försöka tvinga flickstackarn


   
SvaraCitera