Aviseringar
Rensa alla

Pärla armband-umträff @ Ung Cancer [6 oktober i Stockholm]


Ämnesstartare

Chibibbi:
Kommer: 
Fingerprints
Chibibbi

Äntligen någon, började nästan tvivla på ert engagemang men misstänkte att du skulle vara först Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Äntligen någon, började nästan tvivla på ert engagemang men misstänkte att du skulle vara först Glad

Min förhoppning är pärlarmbandets kraftuttryck ska kunna hjälpa nära och kära, och cancer-sjuka själva, att ta sig igenom den svåra tid som sjukdomen innebär; att ge lite jävlar anamma och kämparanda till de som behöver't!


   
SvaraCitera

Åh, jag skulle vilja 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ganska gulligt muppigt, faktiskt. om jag inte kan den 6/10 så gick ju 20 oktober och 10 november också. ska fundera på saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
låter ganska gulligt muppigt, faktiskt. om jag inte kan den 6/10 så gick ju 20 oktober och 10 november också. ska fundera på saken.

Tumme upp


   
SvaraCitera
penja

Jag skulle nog kunna dyka upp! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp

Leijonsparf: eels


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Jag skulle nog kunna dSyka upp! 

Det tycker jag! Skriv upp dig!


   
SvaraCitera

hatar att jag bor så sjukt långt bort, skulle lätt dragit med mig ett gäng vänner annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket fint event!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
låter ganska gulligt muppigt, faktiskt. om jag inte kan den 6/10 så gick ju 20 oktober och 10 november också. ska fundera på saken.

ja! kom, svefnis! det blir mysigt med dig där. mystotte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte så förtjust i den där typen av engagemang där man ska få en majblomma eller ett armband för att visa hur jävla duktig man är.

// son till en cancerdrabbad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag är inte så förtjust i den där typen av engagemang där man ska få en majblomma eller ett armband för att visa hur jävla duktig man är.

// son till en cancerdrabbad

Jag förstår det.
Men om det ger mer pengar till cancerforskning och hjälp till cancerdrabbade så får man försöka se det istället, och titta snett på den där stolta personen med armbandet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag förstår det.
Men om det ger mer pengar till cancerforskning och hjälp till cancerdrabbade så får man försöka se det istället, och titta snett på den där stolta personen med armbandet. 

Ja okej det är väl ett sätt att resonera kring det jag kan förstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja okej det är väl ett sätt att resonera kring det jag kan förstå.

Du får såklart känna som du känner, men vill ändå framhäva det positiva i det. Som jag sa till Nachac så är ju människan egoistiskt funtad. 


   
SvaraCitera