Aviseringar
Rensa alla

Päron eller Äpple?


Ämnesstartare

jojOzZz:

Kanske behöver få ut lite energi, då de för det mesta går teoretiska kurser?

Haha! xD

Grjen är nog den, att de inte pratar om 14-18 åringar. De tänker nog mer på musiker som varit med ett bra tag och under den vägen utvecklats på ett sätt som tidigare inte varit så vanligt.
Vet själv hur mycket man utvecklas och blir mognare till och med inom vardagliga grejer som inte har något med musik att göra, av själva musiken :).

Tror inte man blir smartare av Öl och Dubbel pedaler.!


   
SvaraCitera

DopeEntertainment:

Tror inte man blir smartare av Öl och Dubbel pedaler.!

Kan du förklara vad du menar där? Snygg särskrivning btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Kan du förklara vad du menar där?

Ett ganska uppenbart påstående de flesta skulle förstå.. Ironiskt dock.. och om du verkligen tror att jag var seriös, så har jag inte så mycket att säga...

jojOzZz:

Snygg särskrivning btw

Tack!..


   
SvaraCitera

DopeEntertainment:

Ett ganska uppenbart påstående de flesta skulle förstå.. Ironiskt dock.. och om du verkligen tror att jag var seriös, så har jag inte så mycket att säga...

Jaha, du menar dubbeltramp? Som i trummorna på snabb metal? Och ölen syftar på att alla som lyssnar på metal givetvis dricker öl?


   
SvaraCitera
Hando

Päron är nice [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Jaha, du menar dubbeltramp? Som i trummorna på snabb metal? Och ölen syftar på att alla som lyssnar på metal givetvis dricker öl?

Jo precis Dubbelpedaler... Och öl.. jo har för mig att ja skrev något sånt ja.. Men att jag menar att alla som diggar metal dricker öl var juh dock ironiskt...


   
SvaraCitera

DopeEntertainment:

Jo precis Dubbelpedaler... Och öl.. jo har för mig att ja skrev något sånt ja.. Men att jag menar att alla som diggar metal dricker öl var juh dock ironiskt...

Ok, dock var din text för osammanhängande för att vara lättbegriplig. Om den dessutom är ironisk är det ännu värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

många idioter diggar t.ex. dansband och kass pop och liknande just p.g.a. att den är mer simpel och "lättare att förstå".

Jag tror jag håller med dig här. När jag var mindre tyckte jag att artister som till exempel nattefrost "bara skrek". Sen dess började jag undan för undan gilla mer aggressiv och progressiv musik än den jag då lyssnade på.

I dagsläget tycker jag att musik som tar ett tag att fatta är mer "belönande". Dock så tycker jag det ibland är trevligt med någon rockdäga eller liknande, som omväxling, för just omväxling kan man nog ganska lätt få för lite av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Ok, dock var din text för osammanhängande för att vara lättbegriplig. Om den dessutom är ironisk är det ännu värre.

Synd att du ska tycka så..


   
SvaraCitera

DopeEntertainment:

Synd att du ska tycka så..

Jaha


   
SvaraCitera

I mitt fall är det väll så att jag förknippat migsjälv med en viss musikstil, och andra med en viss musikstil. Sedan bara hände det, jag började tycka illa om metal och techno, men kunde inte låta bli att njuta till pianostycken och ackustiska låtar vars sångare har härliga röster[y]. [love]


   
SvaraCitera

Eller kom jag helt off topic här? ^^ [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ingen dålig eller bra musik. Kvittar vad du tycker, någon annan kan fortfarande tycka det är bra.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera