Aviseringar
Rensa alla

päron. . .


Ämnesstartare

hej
jag bråkar ganska mycket med mina föräldrar, men kommer aldrig på nå bra att säga så de bli tyst. Vad ska man säga för att tysta sina föräldrar? jävla less på dem nu. . .

SERIÖSA SVAR TACK 😀


   
Citera

Du är 14. Du kan inte hålla käft på dina föräldrar eftersom dom troligen gör dig gott lillpysen


   
SvaraCitera

Om du är säker på att det dom säger är fel, det vill säga om du har tänkt dig alltid från deras vinkel, men ändå tycker att de bara snackar smörja bör du störta dem och ta över kontrollen i hemmet! Då kommer de hålla tyst, annars kan du ge dem stryk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Du är 14. Du kan inte hålla käft på dina föräldrar eftersom dom troligen gör dig gott lillpysen

Word! [y]


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

päron

Dold text: Apelsiner > Päron


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

tysta sina föräldrar

en kula i tinningen and they'll say no more.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visa dem vem som bestämmer!


   
SvaraCitera

tänk så här: sex is power. [confused]


   
SvaraCitera

Slå dem i huvudet, dra ned dem till källaren, bygg ett nytt hem där inne, bind händerna, sätt dem på varsin stol och tejpa munnarna med silvertejp.

Är du n00b eller[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst. . .tack, skit i att jag är 14!


   
SvaraCitera
zIGGE

HellMillan:

gör dig gott lillpysen

din tuffhet här på internet reflekteras ifrån din tuffhet irl no doubt


   
SvaraCitera

Jag brukade alltid skrika så att förälderns "skäll" inte hörs, dvs, jag skriker över det. Hahaha, så irriterande för dem. Typ:

Jag är så jävla trö...

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

tröt.....

AHHHHHHHHhh lalalLALLALALALALA

TRÖÖÖÖTTT

AHHHHHHHHHHHHHH!

Fighter vinner jag alltid. Så skrika är bäst! HÅLL KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTEN
e ett bra skrik också


   
SvaraCitera

"jag måste på toa"


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

men kommer aldrig på nå bra att säga så de bli tyst.

De kanske har rätt?
Vad bråkar ni om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Du är 14. Du kan inte hålla käft på dina föräldrar eftersom dom troligen gör dig gott lillpysen

OJ. Finns det något mer störande än personer som tycker att de själva är så hiiimla vuxna att de kallar de som är något år yngre saker som t.ex. lillpysen?

Du är inte 18 och därför inte ens själv myndig.


   
SvaraCitera