Aviseringar
Rensa alla

Paint till mac?


Ämnesstartare

Är det någon som kan hjälpa mig med att ladda ner paint till min macbook? jag har en macbook air och jag vill gärna ha Microsoft Paint, nån som vet hur man gör?


   
Citera

Varför vill du ha det skitprogrammet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Varför vill du ha det skitprogrammet?

Jag älskar paint, det är roligt att rita i^^


   
SvaraCitera

vet ej om det finns men googla och ladda ner paintbrush det är typ samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

vet ej om det finns men googla och ladda ner paintbrush det är typ samma sak

Okej, tack så mycket<3[smile]


   
SvaraCitera

timonface:

Okej, tack så mycket<3[smile]

[smile]<3


   
SvaraCitera

Om det inte redan finns adobe illustrator på datorn så kan du nog ladda ned det gratis.


   
SvaraCitera
Åtta

Om det inte är uppenbart redan så är MS Paint gjort av Microsoft till sitt eget operativsystem. Således finns det inte till Mac, Linux eller något annat operativsystem än just Windows. Däremot finns det liknande program, t.ex. det som nämndes tidigare i tråden.

Sagitta:

Om det inte redan finns adobe illustrator på datorn så kan du nog ladda ned det gratis.

Illustrator är ett svindyrt vektorillustrationsprogram. Det är visserligen ett väldigt bra program som jag skulle rekommendera alla som är intresserade utav vektorillustration att köpa, men på vilket sätt skulle det vara en lämplig ersättare till MS Paint?


   
SvaraCitera

MAJKROFOST PEJNT är utom apples revir


   
SvaraCitera

Åtta:

Illustrator är ett svindyrt vektorillustrationsprogram

ladda ner det gratis då. [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Macktorsken:

ladda ner det gratis då. [smile]

I 30 dagar. [party]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Åtta:

Illustrator är ett svindyrt vektorillustrationsprogram. Det är visserligen ett väldigt bra program som jag skulle rekommendera alla som är intresserade utav vektorillustration att köpa, men på vilket sätt skulle det vara en lämplig ersättare till MS Paint?

Det är det enda programmet jag använder för att rita i macintosh i skolan. Vet liksom inget annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

I 30 dagar. [party]

Piratkopiering är ett alternativ, även om jag på intet sätt vill förespråka det och alla som laddar upp/ned piratkopierat material och/eller på något sätt förändrar programvara eller tar bort DRM-skydd är naturligtvis skithögar som alla borde dö.


   
SvaraCitera