Aviseringar
Rensa alla

Paintball eller airsoft?


Ämnesstartare

Hej!
Jo jag ska tänkte börja spela paintball men sen så hörde jag att min brosa pratade om airsoft.
Dom är ju ganska så lika varan när man läser om dom.

Vilken av dom tror ni kan vara roligast?

Och berätta gärna varför ni tycker som ni tycker..

61zehyQFQNL__BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA240_SH20_OU01_.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Är inte så insatt i PB/AS-världen, spelar inte särskilt ofta och är inte professionell på något sätt men jag tycker nog att Paintball är roligare. Vad det beror på kan jag faktiskt inte svara på...

Att du inte testar båda med några kompisar t.ex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Att du inte testar båda med några kompisar t.ex?

Jag har testat paintball det är kul tycker jag, sen så säger vissa folk att airsoft är mer som the real thing och jag vet inte om det är sant men [shake]


   
SvaraCitera

Jag har spelat AirSoft en gång med ett gäng kompisar som är rätt inne i det om man säger så (de har köpt militärutrustning för flera tusen osv). Jag tycker faktiskt inte det är så kul som det låter, och sen gör det jävligt ont om du inte har tre lager kläder typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Jag har spelat AirSoft en gång med ett gäng kompisar som är rätt inne i det om man säger så (de har köpt militärutrustning för flera tusen osv). Jag tycker faktiskt inte det är så kul som det låter, och sen gör det jävligt ont om du inte har tre lager kläder typ.

Okej, men paintball säger man ju också ska göra ont?


   
SvaraCitera

Suri:

Okej, men paintball säger man ju också ska göra ont?

Ja, det gör det säkert. Men jag vet inte hur pass ont i jämförelse för jag har aldrig testat paintball [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Ja, det gör det säkert. Men jag vet inte hur pass ont i jämförelse för jag har aldrig testat paintball

Okej [crazy] ehh men får väl testa båda och kolla vilken som passar mig [smile] ska nog testa airsoft hos brosan och sen när jag ska spela paintball hyra först innan man lägger ut massa pengar XD


   
SvaraCitera

Suri:

Hej!
Jo jag ska tänkte börja spela paintball men sen så hörde jag att min brosa pratade om airsoft.
Dom är ju ganska så lika varan när man läser om dom.

Vilken av dom tror ni kan vara roligast?

Och berätta gärna varför ni tycker som ni tycker..

testa lasergame, vi har/haft världens största arena där jag bor, 50000 kvadrat meter i ett gammal sjukhus komplex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera