Aviseringar
Rensa alla

Paket från Kina


Ämnesstartare

Det senaste jag köpte från en kinesisk Ebay-butik kom fram efter mindre än en vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inte:
Det senaste jag köpte från en kinesisk Ebay-butik kom fram efter mindre än en vecka.

Var det från lightinthebox?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omg... Händer det här på riktigt??? Affären stänger om 1 timme och paketet står på mammas namn... Mamma vill ej kma ut så jag riskerar att inte få veta om det är paket från Kina

what to do ?! ska tjata som fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ba ta hennes ID?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:
men ba ta hennes ID?

Asså, jag blev asarg på henne och skrattade samtidigt när hon sa det själv

Du tror inte att de kommer undra om jag suttit i en tidsmaskin och betalat för plastikoperationer, när jag visar upp det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Asså, jag blev asarg på henne och skrattade samtidigt när hon sa det själv

Du tror inte att de kommer undra om jag suttit i en tidsmaskin och betalat för plastikoperationer, när jag visar upp det?

du tar hennes id + ditt och visar det???? Förvirrad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

du tar hennes id + ditt och visar det???? Förvirrad 

Varför skulle någon vilja se mitt id? det är ju inte så att de antecknar det, lr? :S 

hoppas verkligen inte säkerhetssystemen fungerar så kasst iaf. Idkortet tillhör en person, inte flera personer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Varför skulle någon vilja se mitt id? det är ju inte så att de antecknar det, lr? :S 

hoppas verkligen inte säkerhetssystemen fungerar så kasst iaf. Idkortet tillhör en person, inte flera personer 

http://www.posten.se/sv/Kundservice/Praktisk%20information/Sidor/hamta-forsandelser.aspx

läs


   
SvaraCitera
Draug

gammalumare: Vi hoppas på att det är bomben!!

kinesiskt krut d e grjr d!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

http://www.posten.se/sv/Kundservice/Praktisk%20information/Sidor/hamta-forsandelser.aspx

läs

Okej, du kunde bara sagt att det duhävdade var sant men ja, om det fungerar så så suger det ju 🙂

Draug:

kinesiskt krut d e grjr d!

det var tyvärr inte ngn fara, bara ett paket från Kina 


   
SvaraCitera