Aviseringar
Rensa alla

Påkommen innan orgasmen


Ämnesstartare

Detta har inte hänt mig, men det har vart mycket nära. Å det är en hemsk tanke. Tänk att ni sitter eller ligger och onanerar på erat rum. Och ni har kommit så långt att ni känner att ni är på väg att komma. så precis nästan när orgasmen börjat så rycks dörren upp av en förälder eller syskon. tänk på hur skönt ni har det precis just då. Vad skulle ni göra? Göra färdigt och komma först och sedan bli arga för att de öppnade dörren? Eller skämmas så mycket att ni slutade direkt?


   
Citera

Det alternativet som gjort att jag kunde se folk i ögonen sen ofc. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ken91:

slutade direkt?

hahaha har hänt liknande för mig så nu tar jag inga chanser längre ^^

Om jag är nära men endå kan hålla mig så trycker jag bara ner den, annars får man väll trycka ner den å spruta i kalsångerna å sen säga "ja vad vill du?" ^^


   
SvaraCitera

isola:

Det alternativet som gjort att jag kunde se folk i ögonen sen ofc. [cry]


   
SvaraCitera

skulle låtsas att jag gjorde nåt annat [confused]


   
SvaraCitera

vilket retard skulle fortsätta...hujedamej


   
SvaraCitera

Du får väl be dem hjälpa till om de ändå är där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är la bara att fortsätta? så vet dina föräldrar iaf i fortsättningen att du gör privata saker på ditt rum [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vbownswow:

det är la bara att fortsätta? så vet dina föräldrar iaf i fortsättningen att du gör privata saker på ditt rum

Hahaha, hur häftig är inte du. Helt rätt, man borde verkligen göra så. You go!


   
SvaraCitera

Trasdocka:

Hahaha, hur häftig är inte du. Helt rätt, man borde verkligen göra så. You go!

Jag är häftigare. Satt under mitt täcke, bara jag och syrran hemma och jag glor på porr och runkar under täcket och plötsligt så kommer hon in men jag fortsätter, dock så ser ju hon inte vad jag håller på med men ändå. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

Jag är häftigare

Det är du ju verkligen inte


   
SvaraCitera

Trasdocka:

Det är du ju verkligen inte

din mamma.


   
SvaraCitera

Sluta, resa på mig... Beroende på vem det var skulle jag göra följande: Min morsa: "Men vad fan håller du på med? Ut ur mitt rum!" [mad]
Min farsa: Slå, antingen i magen eller hårt på axeln, sedan stänga dörren.
Någon av mina bröder: Slå ner, antagligen strypa för att de våldgästat mitt rum...

Fast jag är tillräckligt smart att jag låser dörrjäveln innan jag börjar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är tydligen ett symptom på autism att fortsätta även om man blir påkommen 🙂


   
SvaraCitera

Jag vill ha poll [sad]


   
SvaraCitera