Aviseringar
Rensa alla

Påkommen innan orgasmen


Ämnesstartare

haha, vilket ekollon vill egentligen ha orgasm inför sin egen mamma? Det är ju klart man avbryter om man märker att någon kommer in! [tard]


   
SvaraCitera

blivit så för mig x antal ggr
skakade i typ en timme
satt i soffan med andra i rummet & var gråtfärdig
haha D:

oj, måste börja läsa frågorna innan jag skriver i tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fortsätter, hehehe [cute]

Nej klart inte!! De e ju fan mer efterblivet än att skämta om sånt här, tex att man säger att man fortsätter och sedan säger att man skojjar [blush]


   
SvaraCitera

Haha! Jag o min brorsa kollade på MTV. Så kom de en riktigt porrig video. Så han började driva... Han drog upp den o börja runka sen öppnar min plast morsan dörren /hans mamma o ba vad hålleru på med?! Haha ja började garva. o han ba jag värmer upp AHAH


   
SvaraCitera

Min morsa kom in en gång medans jag höll på.. hann dock sluta och gömma leksaken under täcket, sa bara att jag bytte kläder.. liggandes.. [cute]


   
SvaraCitera
Spyro

L.. Lås dörren istället... Om någon har så hög IQ [crazy]


   
SvaraCitera

är väl bättre att bli påkommen före än efter[confused] efteråt så vill man ju inte längre ha hjälp[wink]


   
SvaraCitera

klart man har blivit påkommen när man runkat
en morgon så låg jag naken på sängen när min tvillingsyrra öppnade dörren när jag höll på som bäst..var supernära utlösningen så det kom när hon såg när jag drog som bäst..pinsamt till tusen[smile]


   
SvaraCitera

Peterc_16:

en morgon så låg jag naken på sängen när min tvillingsyrra öppnade dörren när jag höll på som bäst..var supernära utlösningen så det kom när hon såg när jag drog som bäst..pinsamt till tusen

Haha, klockren [y]


   
SvaraCitera

porre_Lundmark:

Haha, klockren

men bra så pinsamt..ville bara lösas upp i atomer[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ken91:

Vad skulle ni göra?

Image
weed


   
SvaraCitera

Peterc_16:

men bra så pinsamt..ville bara lösas upp i atomer

Haha förstår det ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch ja! Har varit med om flera gånger att Mamma slänger upp dörren, är dock inte helt säker på om hon såg något, men hon märkte nog förstod nog! Pinsamt. Man ligger lixon där med täcket över sig och stirra rakt på henne, klart att hon fattar!


   
SvaraCitera

smartast är ju att låsa dörren? [surprised]


   
SvaraCitera

Pinsammast är väl att ha slörunkat, somnat med pillesnoppen i handen och med en laptop framför dig som fortfarande har på den dära snuskfilmen du kollade på, för att sen bli väckt av mamsen [surprised]


   
SvaraCitera